Thursday, May 1, 2008

Another Bless from Allah



Alhamdulillah..I just received the good news a few days ago. Sebenarnya tuan yang empunya diri pun tak realised yang I'm conceived. Pun alhamdulillah..rezeki dari Allah kita hambanya terima dengan tangan yang terbuka. Walaupun agak terkezut juge tapi mummy tetap redha dan bersyukur dengan rezeki dari Nya..Alhamdulillah..Insyallah kalau semuanya berjalan lancar our new family member will join us early December this year

5 comments:

  1. salam emy.. dah lama x masuk sini disebabkan kehilangan link.. myaqistina.blogspot.com saya terblock n then lupa lak password nie baru leh masuk kekekeke.. sekarang saya dah duk umah baru jemput ler datang yer http://quefamily.blogspot.com

    tahniah!! berita gembira lepas nie leh ler baca pasal baby baru lak yer

    ReplyDelete
  2. salam...
    congtras! rezeki ni....
    hhehe...this year jugak...mmmm
    dpt bb girl best nye...

    emy...o ada blog gak ehh...
    leh ler slalu singgah sini nanti
    saya pon ade jugak...utk diri sdrir...tapi slalunye...cite gak pasal anak anak

    tp, kalu leh, leave email add at my FP...coz, somestimes i'll blocking my blog tu..so, leh ler taruh emy in invite reader list

    ReplyDelete
  3. sape kate tak cantik nieh kak emy...cantik jek kakak tengok...nampak lively sangat:D

    ReplyDelete
  4. salam emy.. kita dah lama bukak balik fp tue.. block kejap aje pastu bukak semula...

    thanks singgah blog cik mya

    ReplyDelete
  5. salam kak emy..kita jumpa kat blog pulak heheheh

    congrats kak...atas hadiah paling bermakna nih...yong dah jenuh dah ha nunggu conceive yg 2nd nih...tak de rezeki lagi lah...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, May 1, 2008

Another Bless from Allah



Alhamdulillah..I just received the good news a few days ago. Sebenarnya tuan yang empunya diri pun tak realised yang I'm conceived. Pun alhamdulillah..rezeki dari Allah kita hambanya terima dengan tangan yang terbuka. Walaupun agak terkezut juge tapi mummy tetap redha dan bersyukur dengan rezeki dari Nya..Alhamdulillah..Insyallah kalau semuanya berjalan lancar our new family member will join us early December this year

5 comments:

  1. salam emy.. dah lama x masuk sini disebabkan kehilangan link.. myaqistina.blogspot.com saya terblock n then lupa lak password nie baru leh masuk kekekeke.. sekarang saya dah duk umah baru jemput ler datang yer http://quefamily.blogspot.com

    tahniah!! berita gembira lepas nie leh ler baca pasal baby baru lak yer

    ReplyDelete
  2. salam...
    congtras! rezeki ni....
    hhehe...this year jugak...mmmm
    dpt bb girl best nye...

    emy...o ada blog gak ehh...
    leh ler slalu singgah sini nanti
    saya pon ade jugak...utk diri sdrir...tapi slalunye...cite gak pasal anak anak

    tp, kalu leh, leave email add at my FP...coz, somestimes i'll blocking my blog tu..so, leh ler taruh emy in invite reader list

    ReplyDelete
  3. sape kate tak cantik nieh kak emy...cantik jek kakak tengok...nampak lively sangat:D

    ReplyDelete
  4. salam emy.. kita dah lama bukak balik fp tue.. block kejap aje pastu bukak semula...

    thanks singgah blog cik mya

    ReplyDelete
  5. salam kak emy..kita jumpa kat blog pulak heheheh

    congrats kak...atas hadiah paling bermakna nih...yong dah jenuh dah ha nunggu conceive yg 2nd nih...tak de rezeki lagi lah...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015