Sunday, January 4, 2009

Dah mula sibuk




Tinggal sehari je lagi nak bersenang lenang kat umah..lepas ni sekolah dah buka & kembalila sibuk dengan rutin harian & kerja2 kat sekolah..hu..hu..adoi malas la pulak. Hari ni dah start iron baju sekolah ez,baju sekolah agama,baju kerja saya + hubby...saya sekali menggosok terus untuk seminggu..malas dah nak iron bila time2 keje..penat nanti..he..he..orang malas la katakan..
Ok esok nak hantar Edriana balik Seremban..kitaorang dah decide..(saya & hubby la) nak letak Edriana kat Seremban sementara je..sehingga la si kecik tu masuk 4 months baru start hantar nursery..sementara tu Edriana duduk Seremban dulu tapi hari Rabu ke parents saya akan datang la duduk sini..kejap2..kalau ikutkan nak je suruh parents duduk sini sementara waktu..weekend baru bagi balik Seremban tapi memandangkan saya masih ada sorang lagi adik lelaki yang duduk kat umah tu.adik saya tu dah keje tapi tersangat la manjanye baju pun mummy saya ironkan lagi.. (susahla wei ko kawin sok bini ko sure tension siot!!!) so kalau saya export parents saya duduk masjid tanah macam pentingkan diri sendiri la pulak kan..he..he..
Maka esok pagi saya akan hantar Edriana balik Seremban..saya akan bekalkan moms milk yang telah dibekukan buat Edriana..sepanjang kat Seremban nanti Edriana still boleh minum susu mummy & campur dengan susu formula..since berat dia dah bertambah dia dah tukar susu dari Enfalac premature ke S26... Harap2 Edriana tak nangis ye nanti..Be a good girl ye sayang...(hu..hu..rasanya macam mummy dia yang nangis ni...)

5 comments:

  1. sekolah nak nak buka semula..cikgu pun makin bz...

    alalalala cian bb..jauh lah mummynya..akak tak rindu ke nanti dia?

    perghh sampai stok utk seminggu akak iron baju??? hehehehe sonang lah nanti kan..

    ReplyDelete
  2. huiii.musti windu ngan si kecik tu nanti. aku pon dah siap iron sume baju2 skolah bebudak ni. aku lak yg rasa berdebar nk tunggu esok. 2 org anak aku kat tadika. huhuhu

    ReplyDelete
  3. cedihnya nak pisah ngan baby kejap..
    xpe ar, pengorbanan tu kan kak

    ReplyDelete
  4. bila awak mention pasal adik awak tu, sama je dgn adik saya... air milo pun mak buatkan lagi..mmg manja..umur dah 28thn...saya tension gak...sebab dah besor panjang.. tu yg tak sabar2 nak tunggu dia kawin... biar ada org uruskan.. kalau tak, mak je la yg jadi mangsanya..

    ReplyDelete
  5. SELAMAT KEMBALI BERTUGAS EMY.. SAMA2LAH KITA MEMBZKAN DIRI MEMASING.. HEHE..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, January 4, 2009

Dah mula sibuk




Tinggal sehari je lagi nak bersenang lenang kat umah..lepas ni sekolah dah buka & kembalila sibuk dengan rutin harian & kerja2 kat sekolah..hu..hu..adoi malas la pulak. Hari ni dah start iron baju sekolah ez,baju sekolah agama,baju kerja saya + hubby...saya sekali menggosok terus untuk seminggu..malas dah nak iron bila time2 keje..penat nanti..he..he..orang malas la katakan..
Ok esok nak hantar Edriana balik Seremban..kitaorang dah decide..(saya & hubby la) nak letak Edriana kat Seremban sementara je..sehingga la si kecik tu masuk 4 months baru start hantar nursery..sementara tu Edriana duduk Seremban dulu tapi hari Rabu ke parents saya akan datang la duduk sini..kejap2..kalau ikutkan nak je suruh parents duduk sini sementara waktu..weekend baru bagi balik Seremban tapi memandangkan saya masih ada sorang lagi adik lelaki yang duduk kat umah tu.adik saya tu dah keje tapi tersangat la manjanye baju pun mummy saya ironkan lagi.. (susahla wei ko kawin sok bini ko sure tension siot!!!) so kalau saya export parents saya duduk masjid tanah macam pentingkan diri sendiri la pulak kan..he..he..
Maka esok pagi saya akan hantar Edriana balik Seremban..saya akan bekalkan moms milk yang telah dibekukan buat Edriana..sepanjang kat Seremban nanti Edriana still boleh minum susu mummy & campur dengan susu formula..since berat dia dah bertambah dia dah tukar susu dari Enfalac premature ke S26... Harap2 Edriana tak nangis ye nanti..Be a good girl ye sayang...(hu..hu..rasanya macam mummy dia yang nangis ni...)

5 comments:

  1. sekolah nak nak buka semula..cikgu pun makin bz...

    alalalala cian bb..jauh lah mummynya..akak tak rindu ke nanti dia?

    perghh sampai stok utk seminggu akak iron baju??? hehehehe sonang lah nanti kan..

    ReplyDelete
  2. huiii.musti windu ngan si kecik tu nanti. aku pon dah siap iron sume baju2 skolah bebudak ni. aku lak yg rasa berdebar nk tunggu esok. 2 org anak aku kat tadika. huhuhu

    ReplyDelete
  3. cedihnya nak pisah ngan baby kejap..
    xpe ar, pengorbanan tu kan kak

    ReplyDelete
  4. bila awak mention pasal adik awak tu, sama je dgn adik saya... air milo pun mak buatkan lagi..mmg manja..umur dah 28thn...saya tension gak...sebab dah besor panjang.. tu yg tak sabar2 nak tunggu dia kawin... biar ada org uruskan.. kalau tak, mak je la yg jadi mangsanya..

    ReplyDelete
  5. SELAMAT KEMBALI BERTUGAS EMY.. SAMA2LAH KITA MEMBZKAN DIRI MEMASING.. HEHE..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015