Thursday, January 1, 2009

HAPPY NEW YEAR 2009


Selamat Tahun Baru 2009 buat semua kengkawan..semoga tahun 2009 akan membawa kejayaan kepada kawan2 semuanye..insyallah..Saya mengharapkan tahun baru 2009 ni membawa banyak kejayaan kepada saya & keluarga.Semoga tahun 2009 ni meninggalkan kenangan manis kepada kami sekeluarga & saya dah simpan semoga kenangan pahit manis 2008 dalam lipatan sejarah...kuang..kuang.. Masa biasa la tahun baru ni mestilah ada azam baru kan..ok azam saya tahun ni :-



i)Macam biasa la nak turunkan berat badan..(saya telah hampir mencapainye..) dan kekalkan berat badan yang diimpikan tu nanti.. ;p

ii) Mudah-mudahan saya dapat menjadi seorang anak yang lebih baik dari tahun sebelumnye kepada Daddy & Mummy saya kat Seremban..

iii)Isteri yang solehah & taat kepada suami ku..ha..ha..ha..(sebelum ni pun saya taat pada suami tau..kekadang je melawan..he..he..)

iv)Menjadi mummy yang terbaik untuk anak-anak saya..

v)Menjadi seorang guru yang sangat dedikasi kepada anak-anak didikku itu.,,

vi)Dan ingin lebih success dalam hidup insyallah...

Kami tak kemana2 sambut new year..kalau sebelum ni ada juge round2 naik keta tengok bunga api ke kan..tapi tahun ni duduk depan tv je sebabnye..Mr.Hubby & Erfan masih belum sembuh dari sakit mata..

Semalam saya dah start gi sekolah..biasalah 1st meeting sebelum sekolah mula dibuka next week kan..saya sedih sebab ada 3 orang rakan sejawat kami telah bertukar ke sekolah lain..tapi nak buat macam mana kan..adatla tu keluar yang lama masuk pula orang baru..patah tumbuh hilang berganti..

Saya juge akan jadi class teacher untuk standard 1 yang tak berapa nak best tu jadi class teacher kelas Ez la pulak...Adoi..jangan la anak aku tu buat perangai nanti malu mummy nak oi...harap2 dia ok la..tapi dia awal2 dah kata..ala..boring la mummy yang ajar..takde teacher lain ke??Kat umah dah jumpe mummy kat sekolah pun jumpe mummy lagi..Hampeh tu budak ni lah..

Ok sambung citer lain pulak..yela lama tak update banyak nak cite ni..

Hari tu budak2 berdua tu dapat souvinier dari cousin mummy...Azreen (budak2 ni panggil mak ngah) dia berkerja dengan Kementerian Pengajian Tinggi..baru2 ni kan sukan Universiti tu so dia terlibat sama la..so ada la dia bagi kat bebudak ni note book,patung maskot A1,keychain A1&beg..Thanks makngah..note book tu kak emy dah cilok dulu sebelum diaorang conteng2...he..he..




Semalam mummy terima parcel dari Liana..ada romper Carters & 3 pasang stokin..thanks Liana for everything nanti2 kita shopping lagi eh..



Since Edriana dah mula pandai nak diagah & senyum so mummy decide nak padangkan musical mobile kat baby cot Edriana..dapat la dia main sorang2 kalau takde orang pun kan..Sebenarnya musical mobile ni beli sejak zaman Ezhan baby lagi kira turun temurun la mainan ni..he..he..dah sudah pakai daddy simpan semula dalam box nye tu sebab masih elok lagi...


Tapi bila dah pasang benda alah tu ada orang tu pun asyik nak masuk dalam baby cot..lepas mandi & pakai baju pun nak masuk dalam baby cot..Mengada sungguh baby besar itu...



Ok la..itu je cite untuk kali ni..saya doakan semoga kawan2 semua akan lebih success dan gembira dengan kehadiran tahun 2009 ni ye..ADIOS..

5 comments:

  1. Selamat Tahun Baru tuk kau jugak Amy..Semoga sentiasa diberkati Allah S.W.T. aminnn..

    ~mak aiii..bosa gabak budak! nk duduk dlm tu lagi ke? manjanye dia... ;P

    ReplyDelete
  2. happy new year 2009 kak emy..

    harap2 segala yang kita azamkan..akan menjadia kenyataan..

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru jugak yer...

    wah sama2lah kita kuatkan azam utk kuruskan badan..hahahhaha

    linn pun doakan kebahagaiaan dah kejayaan di hari mendatang... aminn

    bizilah yer cikgu skrg..

    ReplyDelete
  4. selamat thn baru juga...semoga segala impian & azam akan tercapai... hehehe...saya pun ingat nak buat listing utk azam ni..bukan apa...supaya sentiasa ingat.. hehehe...

    ReplyDelete
  5. hi emy.. tq hari2 dok msg ty pasal kesihatan kami sekeluarga.. harap2 maksu buleh kuar spital petang nanti.. esok lusa je nak sekolah ha.. bzlah emy pas ni.. budak2 tu ada kat atas dok mengadap buku... kalau tak asyik mengadap tv ajelah kerjenya...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, January 1, 2009

HAPPY NEW YEAR 2009


Selamat Tahun Baru 2009 buat semua kengkawan..semoga tahun 2009 akan membawa kejayaan kepada kawan2 semuanye..insyallah..Saya mengharapkan tahun baru 2009 ni membawa banyak kejayaan kepada saya & keluarga.Semoga tahun 2009 ni meninggalkan kenangan manis kepada kami sekeluarga & saya dah simpan semoga kenangan pahit manis 2008 dalam lipatan sejarah...kuang..kuang.. Masa biasa la tahun baru ni mestilah ada azam baru kan..ok azam saya tahun ni :-



i)Macam biasa la nak turunkan berat badan..(saya telah hampir mencapainye..) dan kekalkan berat badan yang diimpikan tu nanti.. ;p

ii) Mudah-mudahan saya dapat menjadi seorang anak yang lebih baik dari tahun sebelumnye kepada Daddy & Mummy saya kat Seremban..

iii)Isteri yang solehah & taat kepada suami ku..ha..ha..ha..(sebelum ni pun saya taat pada suami tau..kekadang je melawan..he..he..)

iv)Menjadi mummy yang terbaik untuk anak-anak saya..

v)Menjadi seorang guru yang sangat dedikasi kepada anak-anak didikku itu.,,

vi)Dan ingin lebih success dalam hidup insyallah...

Kami tak kemana2 sambut new year..kalau sebelum ni ada juge round2 naik keta tengok bunga api ke kan..tapi tahun ni duduk depan tv je sebabnye..Mr.Hubby & Erfan masih belum sembuh dari sakit mata..

Semalam saya dah start gi sekolah..biasalah 1st meeting sebelum sekolah mula dibuka next week kan..saya sedih sebab ada 3 orang rakan sejawat kami telah bertukar ke sekolah lain..tapi nak buat macam mana kan..adatla tu keluar yang lama masuk pula orang baru..patah tumbuh hilang berganti..

Saya juge akan jadi class teacher untuk standard 1 yang tak berapa nak best tu jadi class teacher kelas Ez la pulak...Adoi..jangan la anak aku tu buat perangai nanti malu mummy nak oi...harap2 dia ok la..tapi dia awal2 dah kata..ala..boring la mummy yang ajar..takde teacher lain ke??Kat umah dah jumpe mummy kat sekolah pun jumpe mummy lagi..Hampeh tu budak ni lah..

Ok sambung citer lain pulak..yela lama tak update banyak nak cite ni..

Hari tu budak2 berdua tu dapat souvinier dari cousin mummy...Azreen (budak2 ni panggil mak ngah) dia berkerja dengan Kementerian Pengajian Tinggi..baru2 ni kan sukan Universiti tu so dia terlibat sama la..so ada la dia bagi kat bebudak ni note book,patung maskot A1,keychain A1&beg..Thanks makngah..note book tu kak emy dah cilok dulu sebelum diaorang conteng2...he..he..




Semalam mummy terima parcel dari Liana..ada romper Carters & 3 pasang stokin..thanks Liana for everything nanti2 kita shopping lagi eh..



Since Edriana dah mula pandai nak diagah & senyum so mummy decide nak padangkan musical mobile kat baby cot Edriana..dapat la dia main sorang2 kalau takde orang pun kan..Sebenarnya musical mobile ni beli sejak zaman Ezhan baby lagi kira turun temurun la mainan ni..he..he..dah sudah pakai daddy simpan semula dalam box nye tu sebab masih elok lagi...


Tapi bila dah pasang benda alah tu ada orang tu pun asyik nak masuk dalam baby cot..lepas mandi & pakai baju pun nak masuk dalam baby cot..Mengada sungguh baby besar itu...



Ok la..itu je cite untuk kali ni..saya doakan semoga kawan2 semua akan lebih success dan gembira dengan kehadiran tahun 2009 ni ye..ADIOS..

5 comments:

  1. Selamat Tahun Baru tuk kau jugak Amy..Semoga sentiasa diberkati Allah S.W.T. aminnn..

    ~mak aiii..bosa gabak budak! nk duduk dlm tu lagi ke? manjanye dia... ;P

    ReplyDelete
  2. happy new year 2009 kak emy..

    harap2 segala yang kita azamkan..akan menjadia kenyataan..

    ReplyDelete
  3. selamat tahun baru jugak yer...

    wah sama2lah kita kuatkan azam utk kuruskan badan..hahahhaha

    linn pun doakan kebahagaiaan dah kejayaan di hari mendatang... aminn

    bizilah yer cikgu skrg..

    ReplyDelete
  4. selamat thn baru juga...semoga segala impian & azam akan tercapai... hehehe...saya pun ingat nak buat listing utk azam ni..bukan apa...supaya sentiasa ingat.. hehehe...

    ReplyDelete
  5. hi emy.. tq hari2 dok msg ty pasal kesihatan kami sekeluarga.. harap2 maksu buleh kuar spital petang nanti.. esok lusa je nak sekolah ha.. bzlah emy pas ni.. budak2 tu ada kat atas dok mengadap buku... kalau tak asyik mengadap tv ajelah kerjenya...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015