Tuesday, January 20, 2009

THANKS..



Cuba teka,apa ada kat dalam ni??


Semalam masa tengah minum petang tetiba ada posman hantar parcel untuk saya..parcel yang memang ku tahu sapa pengirimnye..ha..ha..Dari kawan baik saya,Ruzi di Temerloh.Thanks Ruzi for the parcel(including the things inside it..)


Ada baju untuk baby,mitten & booties pastu lipstick & purse tu untuk saya la kan,tak pulak baby nak pakai lipstick tu..ha..ha..


Semalam tetiba je terasa nak makan lauk ikan parang masak asam..so saya pun masak la..
* Saya sibuk sikit minggu ni..banyak kerja yang perlu dibereskan sebelum Cuti CNY ni..hari2 terpaksa angkut buku budak bawak umah untuk marking hu..hu..hu..


7 comments:

  1. haa..dah sampai pun parcel T tu ya.... hari tu ada baca kat blog pasal dia shopping brg2 baby ni.... rasa mcm citer bersambung lak... :D

    ReplyDelete
  2. Dapat parcel ek....banyaknya baju baby yg T bagi tu....baik sungguh T nie kan...:-)

    ReplyDelete
  3. hehhehe
    ooo..dr T yea
    T memang pemurah
    suka bg adiyah


    sedapnye gulai ikan parang tuhhhh

    ReplyDelete
  4. wah dapat hadiah yer....seronoknya....

    sedapnyer ikan tu...

    ReplyDelete
  5. rezeki edriana tu kak
    ari tu pun kak tie antar parcel utk batrice...kak tie tu baik kan......semoga allah murahkan rezeki kak tie ....

    sedapnyer asam pedas tu.....tp zana tak suke ikan parang...

    ReplyDelete
  6. syioknye dapat hadiah...! takde ke sesape yg tingin nk kasi kt aku ni? huhuhu ;(

    ReplyDelete
  7. tulah.. poskan parcel tu tak bermakna ruzi tak nak ke sana menjenguk baby ed.. ruzi pasti bersua jugak dengan baby ed nanti.. nanti ruzi plan bebaik ye.... bila boleh kita jumpa..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, January 20, 2009

THANKS..



Cuba teka,apa ada kat dalam ni??


Semalam masa tengah minum petang tetiba ada posman hantar parcel untuk saya..parcel yang memang ku tahu sapa pengirimnye..ha..ha..Dari kawan baik saya,Ruzi di Temerloh.Thanks Ruzi for the parcel(including the things inside it..)


Ada baju untuk baby,mitten & booties pastu lipstick & purse tu untuk saya la kan,tak pulak baby nak pakai lipstick tu..ha..ha..


Semalam tetiba je terasa nak makan lauk ikan parang masak asam..so saya pun masak la..
* Saya sibuk sikit minggu ni..banyak kerja yang perlu dibereskan sebelum Cuti CNY ni..hari2 terpaksa angkut buku budak bawak umah untuk marking hu..hu..hu..


7 comments:

  1. haa..dah sampai pun parcel T tu ya.... hari tu ada baca kat blog pasal dia shopping brg2 baby ni.... rasa mcm citer bersambung lak... :D

    ReplyDelete
  2. Dapat parcel ek....banyaknya baju baby yg T bagi tu....baik sungguh T nie kan...:-)

    ReplyDelete
  3. hehhehe
    ooo..dr T yea
    T memang pemurah
    suka bg adiyah


    sedapnye gulai ikan parang tuhhhh

    ReplyDelete
  4. wah dapat hadiah yer....seronoknya....

    sedapnyer ikan tu...

    ReplyDelete
  5. rezeki edriana tu kak
    ari tu pun kak tie antar parcel utk batrice...kak tie tu baik kan......semoga allah murahkan rezeki kak tie ....

    sedapnyer asam pedas tu.....tp zana tak suke ikan parang...

    ReplyDelete
  6. syioknye dapat hadiah...! takde ke sesape yg tingin nk kasi kt aku ni? huhuhu ;(

    ReplyDelete
  7. tulah.. poskan parcel tu tak bermakna ruzi tak nak ke sana menjenguk baby ed.. ruzi pasti bersua jugak dengan baby ed nanti.. nanti ruzi plan bebaik ye.... bila boleh kita jumpa..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015