Thursday, February 19, 2009

Selsema + Batuk

Mungkin disebabkan cuaca yang amat panas sekarang ni..(kat sini dah lama tak hujan) saya akhirnye diserang selsema & batuk..tekak rasa cukup perit & hari ni suara pun serak2 basah(kalah Ella kalau nyanyi ni..) nasib baik sekarang ni minggu ujian so takde la saya kena bercakap @ membebel semasa dalam kelas..dah banyak minum air asam jawa sampai naik kembung dah ni..selsema ni buat saya cukup tak selesa..dah pegi beli ubat kat farmasi.Saya beli pil untuk selsema & batuk(sorry saya memang tak leh telan ubat batuk yang air tu..) harap-harap by tomorrow saya dah sihat sebab saya ada lecture Saturday ni..tak laratnye.

5 comments:

  1. siannye kau..mmg le skang ni sume selsema batuk demam bagai. agaknye sbb cuaca bahang la ni kot.. :(

    cepat2 le sembuh ye..

    ReplyDelete
  2. alahai...siannya kat awak..get well soon ya..saya kat sini pun terasa perit tekak ni..

    ReplyDelete
  3. kak emy...kat umah lieya ni...hubby, mia n mija masing2 batuk n selsema...musim rasenye...lieya jek antibodi kuat...tapi biasenye..dieorg dah baik barulee mama dieorg ni kene...hu huhu

    ReplyDelete
  4. emy.. semoga cepat2 sembuh ye! selsema tu yg tak tahan tu.. minum air suam banyak2 tau! sayang u..

    ReplyDelete
  5. alahi ciannyer....mmg musim kot skrg... laki linn dah dekat 2 minggu batukkk ubat batukk habis berbotol2 dah....

    semog acepat sembuh yer...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, February 19, 2009

Selsema + Batuk

Mungkin disebabkan cuaca yang amat panas sekarang ni..(kat sini dah lama tak hujan) saya akhirnye diserang selsema & batuk..tekak rasa cukup perit & hari ni suara pun serak2 basah(kalah Ella kalau nyanyi ni..) nasib baik sekarang ni minggu ujian so takde la saya kena bercakap @ membebel semasa dalam kelas..dah banyak minum air asam jawa sampai naik kembung dah ni..selsema ni buat saya cukup tak selesa..dah pegi beli ubat kat farmasi.Saya beli pil untuk selsema & batuk(sorry saya memang tak leh telan ubat batuk yang air tu..) harap-harap by tomorrow saya dah sihat sebab saya ada lecture Saturday ni..tak laratnye.

5 comments:

  1. siannye kau..mmg le skang ni sume selsema batuk demam bagai. agaknye sbb cuaca bahang la ni kot.. :(

    cepat2 le sembuh ye..

    ReplyDelete
  2. alahai...siannya kat awak..get well soon ya..saya kat sini pun terasa perit tekak ni..

    ReplyDelete
  3. kak emy...kat umah lieya ni...hubby, mia n mija masing2 batuk n selsema...musim rasenye...lieya jek antibodi kuat...tapi biasenye..dieorg dah baik barulee mama dieorg ni kene...hu huhu

    ReplyDelete
  4. emy.. semoga cepat2 sembuh ye! selsema tu yg tak tahan tu.. minum air suam banyak2 tau! sayang u..

    ReplyDelete
  5. alahi ciannyer....mmg musim kot skrg... laki linn dah dekat 2 minggu batukkk ubat batukk habis berbotol2 dah....

    semog acepat sembuh yer...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015