Tuesday, March 24, 2009

Alhamdulillah dah sihat..dapat award lagi ;D

Alhamdulillah..since petang tadi demam dah kebah..sakit kepala pun dah hilang..tinggal selsema je yang masih belum hilang sepenuhnye.
Tapi malam ni saya lak tak boleh tido,maybe kerana dah puas berehat siang tadi kot.
Biasa la bila saya tak tido lagi Erfan pun sama la tumpang sekaki..
Bila suruh tido banyak je cakapnye..
"Adik teman mummy" ceh..kenkonon je tu
Walhalnye dia duduk depan tv tu ha
Melayan cartoon kat ch613..
ha alamatnye memang susah la ajak tido karang tu
sebabnye dia dah nampak promo ada Elmo & Barney lak kejap lagi
Memang la liat nak bangun pagi esok ni wei..
he..he..
Tadi saya dapat award dari new mama..
siapa lagi kalau tak member blogger yang baru dapat baby tu
Catlina..
Thanks alot ye sebab bagi kita award ni..
kita dah pegi ambik dan tepek kat blog kita pulak.
cutenye la kitten kat bawah ni kan..
walaupun pada hakikatnye saya tak suka kucing ;D(yang real la)
gambo takpe

Saya pun ada small gift yang saya nak share dengan bloggers semuaSmall gift ni pemberian tulus ikhlasdari hati kecil saya buat semua bloggersyang sudi menjenguk blog saya semoga persahabatan antara kitakekal selamanya,insyallah..sudi-sudikan la yea..

9 comments:

  1. tak boleh tidur ye emy?? ruzi pun dok nak ziarah kawan2.. banyak komen belum berjawab.. ehe.. ni sambil dgr radio era.. anak2, b dh sejam dah tidurnyer.. dh sihat ye? alhamdulillah. .. esok g ngajar ye?
    ruzi try pos esok serunding tu ye! dh pegi kat pos laju tadi.. tapi orang tu kata suh pos esok.. agaknya ruzi dh lewat tiba kat kaunter tu..

    ReplyDelete
  2. alhamdullilah. dah sihat yer cikgu.. hehehehehee...
    tu laa saya pun samer kalau tengahari dah terlebih rehat.... malam mesti takleh nak tidur... mata tak leh nak pejam.....

    warghhh saya dapat award laa... banggaaa.. hahahahhaha... thank's emy....

    ReplyDelete
  3. dah kebah skit ya...alhamdulillah...sian anak2 murid windu cikgu nnti..hehe

    tq share award tuh...nnti kita gantung ya

    ReplyDelete
  4. selsema ehhh.. tak pe tu.. jap lagikk insyaallah baik tu.. rerajin mamam ubat yerr.. jgn ngelat.. pehtu kans.. macehh lerr bagikk award kat akak.. ko lerr orang first bagikk kat akak.. tu akak amik dua2 blehh.. haruss akak tamak kanss.. hehe! semoga cepatt sembuh taw..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah dah sihat..semoga makin ceria kak

    ReplyDelete
  6. ye ye ye
    dah sihat....
    zana pun now....susah betul nak tido malam...kul 1 am pagi pun mata x mau lelap2 gark...hu hu hu..naper erk...

    re : kak...sorry...lenkali zana gi melaka........zana singgah umah akak yerk...hu hu hu...rumah akak @ sg udang erk kak......nanti bg phone no kat zana yerk...

    ReplyDelete
  7. TQ Emy...aku dpt awrd dari kau ni, aku lak sambung demam kau tu..huhuhu ;P

    ReplyDelete
  8. dah sihat yaaa.... siannya...mesti boring kan kalau sakit ni... emy, tq for the award..nanti kita tepek kat blog... :D

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah dah sihat yerr.. hi akak emy teww, salamms dr me dikejauhannns

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, March 24, 2009

Alhamdulillah dah sihat..dapat award lagi ;D

Alhamdulillah..since petang tadi demam dah kebah..sakit kepala pun dah hilang..tinggal selsema je yang masih belum hilang sepenuhnye.
Tapi malam ni saya lak tak boleh tido,maybe kerana dah puas berehat siang tadi kot.
Biasa la bila saya tak tido lagi Erfan pun sama la tumpang sekaki..
Bila suruh tido banyak je cakapnye..
"Adik teman mummy" ceh..kenkonon je tu
Walhalnye dia duduk depan tv tu ha
Melayan cartoon kat ch613..
ha alamatnye memang susah la ajak tido karang tu
sebabnye dia dah nampak promo ada Elmo & Barney lak kejap lagi
Memang la liat nak bangun pagi esok ni wei..
he..he..
Tadi saya dapat award dari new mama..
siapa lagi kalau tak member blogger yang baru dapat baby tu
Catlina..
Thanks alot ye sebab bagi kita award ni..
kita dah pegi ambik dan tepek kat blog kita pulak.
cutenye la kitten kat bawah ni kan..
walaupun pada hakikatnye saya tak suka kucing ;D(yang real la)
gambo takpe

Saya pun ada small gift yang saya nak share dengan bloggers semuaSmall gift ni pemberian tulus ikhlasdari hati kecil saya buat semua bloggersyang sudi menjenguk blog saya semoga persahabatan antara kitakekal selamanya,insyallah..sudi-sudikan la yea..

9 comments:

  1. tak boleh tidur ye emy?? ruzi pun dok nak ziarah kawan2.. banyak komen belum berjawab.. ehe.. ni sambil dgr radio era.. anak2, b dh sejam dah tidurnyer.. dh sihat ye? alhamdulillah. .. esok g ngajar ye?
    ruzi try pos esok serunding tu ye! dh pegi kat pos laju tadi.. tapi orang tu kata suh pos esok.. agaknya ruzi dh lewat tiba kat kaunter tu..

    ReplyDelete
  2. alhamdullilah. dah sihat yer cikgu.. hehehehehee...
    tu laa saya pun samer kalau tengahari dah terlebih rehat.... malam mesti takleh nak tidur... mata tak leh nak pejam.....

    warghhh saya dapat award laa... banggaaa.. hahahahhaha... thank's emy....

    ReplyDelete
  3. dah kebah skit ya...alhamdulillah...sian anak2 murid windu cikgu nnti..hehe

    tq share award tuh...nnti kita gantung ya

    ReplyDelete
  4. selsema ehhh.. tak pe tu.. jap lagikk insyaallah baik tu.. rerajin mamam ubat yerr.. jgn ngelat.. pehtu kans.. macehh lerr bagikk award kat akak.. ko lerr orang first bagikk kat akak.. tu akak amik dua2 blehh.. haruss akak tamak kanss.. hehe! semoga cepatt sembuh taw..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah dah sihat..semoga makin ceria kak

    ReplyDelete
  6. ye ye ye
    dah sihat....
    zana pun now....susah betul nak tido malam...kul 1 am pagi pun mata x mau lelap2 gark...hu hu hu..naper erk...

    re : kak...sorry...lenkali zana gi melaka........zana singgah umah akak yerk...hu hu hu...rumah akak @ sg udang erk kak......nanti bg phone no kat zana yerk...

    ReplyDelete
  7. TQ Emy...aku dpt awrd dari kau ni, aku lak sambung demam kau tu..huhuhu ;P

    ReplyDelete
  8. dah sihat yaaa.... siannya...mesti boring kan kalau sakit ni... emy, tq for the award..nanti kita tepek kat blog... :D

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah dah sihat yerr.. hi akak emy teww, salamms dr me dikejauhannns

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015