Sunday, May 3, 2009

Mari Mengenal Tenuk

Ni sebenarnya cite the past 2 weeks..tapi tak sempat nak update.Citer ni masa saya bawak budak2 sekolah saya gi Zoo Melaka masa tu ada Program Mari Mencintai Tenuk..since that day was Saturday & husband saya pulak kena attend kursus kat sekolah dia so saya decide to bring along my boys with me..Alhamdulillah both of them were well behave..Erfan pun tak banyak ragam..dia biasa la bila gi Zoo memang enjoy punye..mummy dia ni je yang dah nak muntah hijau selalu benar masuk zoo.Ye la dalam setahun entah berapa kali la masuk Zoo..boring tapi demi anak2 saya turutkan juge..

Time ni pihak Zoo Melaka tengah bagi briefing kat budak-budak...tengok tu Erfan pun kusyuk mendengar dan sibuk menulis..hik..entah apa la yang dicontengnye tu

Masa kat dalam Zoo tu Erfan jalan sendiri je..tak minta dukung pun..siap boleh geng lagi dengan anak murid saya..hi..hi..lega la mummy dia ni kalau dia minta dukung mau haru biru dibuatnye..

Time budak-budak tu ada aktiviti dia pun sibuk gak..

Ha.. nampak tak tangan budak kecik yang berani nak pegang ular sawa albino ni..Ez awal2 lagi dah duduk jauh

Siap stop kejap kat playground ni..

Ni masa Elephants' show

Ez ada kawan sebab kawan saya pun bawak anak dia juge..so takde la sibuk dengan mummy dia


Masuk je bas bila otw nak balik tu minta susu terus terlelap..sampai sekolah baru sedar..Good boy..


Masa kat dalam tu layang air kosong je la..

Ni saya tepekkan hasil kerja batik canting saya masa gi kursus PSV hari tu..walaupun tak cantik mana tapi puas hati la dengan hasil kerja sendiri..

5 comments:

  1. dh nk pupus gayanye tu sbb kna kaji tenuk spya org syg tenuk ya

    ReplyDelete
  2. tingat kat member lama dimana ena pangey dia TENUK sebab lembab dan blur slalu wakakakaka

    ReplyDelete
  3. eh kak sape kate tak cantik batik akak canting tu....cantik laaa..berseni gak tangan akak yeak...kalo lieya dah menggigil tu...hi hi hi

    compare zoo melaka ngan zoo negare, lieya lagi suke gi zoo melaka....cewah mentang2 org melaka...hik hik hik ....lieya plak start kenal tenuk bile dulu kumpulan senario dok lawak2 kan tenuk he he he....

    ReplyDelete
  4. tapir, tenuk and cipan. three funny names for one funny-looking animal. hehe.

    btw, auntie shasha pun tak berani pegang python, terror la budak sorang ni... hahaha... tak takut langsung kut dia????

    ReplyDelete
  5. Zoo Melaka memang best, dah banyak kali saya pergi bersama anak saya.

    Eh... kamu tahu buat Batik yah.
    Not bad yah...

    From Jess
    http://kidsislands.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, May 3, 2009

Mari Mengenal Tenuk

Ni sebenarnya cite the past 2 weeks..tapi tak sempat nak update.Citer ni masa saya bawak budak2 sekolah saya gi Zoo Melaka masa tu ada Program Mari Mencintai Tenuk..since that day was Saturday & husband saya pulak kena attend kursus kat sekolah dia so saya decide to bring along my boys with me..Alhamdulillah both of them were well behave..Erfan pun tak banyak ragam..dia biasa la bila gi Zoo memang enjoy punye..mummy dia ni je yang dah nak muntah hijau selalu benar masuk zoo.Ye la dalam setahun entah berapa kali la masuk Zoo..boring tapi demi anak2 saya turutkan juge..

Time ni pihak Zoo Melaka tengah bagi briefing kat budak-budak...tengok tu Erfan pun kusyuk mendengar dan sibuk menulis..hik..entah apa la yang dicontengnye tu

Masa kat dalam Zoo tu Erfan jalan sendiri je..tak minta dukung pun..siap boleh geng lagi dengan anak murid saya..hi..hi..lega la mummy dia ni kalau dia minta dukung mau haru biru dibuatnye..

Time budak-budak tu ada aktiviti dia pun sibuk gak..

Ha.. nampak tak tangan budak kecik yang berani nak pegang ular sawa albino ni..Ez awal2 lagi dah duduk jauh

Siap stop kejap kat playground ni..

Ni masa Elephants' show

Ez ada kawan sebab kawan saya pun bawak anak dia juge..so takde la sibuk dengan mummy dia


Masuk je bas bila otw nak balik tu minta susu terus terlelap..sampai sekolah baru sedar..Good boy..


Masa kat dalam tu layang air kosong je la..

Ni saya tepekkan hasil kerja batik canting saya masa gi kursus PSV hari tu..walaupun tak cantik mana tapi puas hati la dengan hasil kerja sendiri..

5 comments:

  1. dh nk pupus gayanye tu sbb kna kaji tenuk spya org syg tenuk ya

    ReplyDelete
  2. tingat kat member lama dimana ena pangey dia TENUK sebab lembab dan blur slalu wakakakaka

    ReplyDelete
  3. eh kak sape kate tak cantik batik akak canting tu....cantik laaa..berseni gak tangan akak yeak...kalo lieya dah menggigil tu...hi hi hi

    compare zoo melaka ngan zoo negare, lieya lagi suke gi zoo melaka....cewah mentang2 org melaka...hik hik hik ....lieya plak start kenal tenuk bile dulu kumpulan senario dok lawak2 kan tenuk he he he....

    ReplyDelete
  4. tapir, tenuk and cipan. three funny names for one funny-looking animal. hehe.

    btw, auntie shasha pun tak berani pegang python, terror la budak sorang ni... hahaha... tak takut langsung kut dia????

    ReplyDelete
  5. Zoo Melaka memang best, dah banyak kali saya pergi bersama anak saya.

    Eh... kamu tahu buat Batik yah.
    Not bad yah...

    From Jess
    http://kidsislands.blogspot.com/

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015