Friday, June 26, 2009

BACK FOR GOOD...

Alahai tajuk..hik..hik..
Lama oo menghilang..tak update blog..kalau umah ni dah berhabuk dah la kot. Mmm kemana menghilang ye?? Hu..hu.. sibuk sebenarnya..macam-macam nak kena settle & dalam masa yang sama sesuatu yang berharga juge hilang..takde mood nak update blog..online or even browse internet. Sedih s0b!!sob!!sob!! PC umah hubby hantar repair so mati kutu la saya.Kat sekolah memang tak sempat nak online punye..ok this time saya dah kembali..insyallah saya akan update cerita2 yang berkepuk menunggu tu slowly ye..Harap-harap weekend ni kami ada masa nak survey new lappy...ADIOS untuk kali ini

5 comments:

  1. ooo...begitu ke kisah menghilang... saya assume awak bz je...maklumla ni timing diroang sign report card...

    re: thanks for d advice..saya pun takdela nak pressure Haziq lebih2 dah after this..yg penting... markah kena cantik..tu je..tempat ke berapa no hal la lepas ni.. :D

    ReplyDelete
  2. ermm patut lee kak emy lame tak update....semoga jumpe cik lappy yg berkenan di hati nanti kak yeak....

    ReplyDelete
  3. lama tul zana x jalan2 ke umah akak nie
    hu hu hu
    laptop antar repair erk
    mmg mati kutu ler kan kak
    now, mmg x sempat kalu nak update dari opis......harap update kat umah je rlah......

    ReplyDelete
  4. back for good.. best layan lagu kump take that nikan?? hihi..

    selamat berhujung minggu..
    have a great weekend!!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, June 26, 2009

BACK FOR GOOD...

Alahai tajuk..hik..hik..
Lama oo menghilang..tak update blog..kalau umah ni dah berhabuk dah la kot. Mmm kemana menghilang ye?? Hu..hu.. sibuk sebenarnya..macam-macam nak kena settle & dalam masa yang sama sesuatu yang berharga juge hilang..takde mood nak update blog..online or even browse internet. Sedih s0b!!sob!!sob!! PC umah hubby hantar repair so mati kutu la saya.Kat sekolah memang tak sempat nak online punye..ok this time saya dah kembali..insyallah saya akan update cerita2 yang berkepuk menunggu tu slowly ye..Harap-harap weekend ni kami ada masa nak survey new lappy...ADIOS untuk kali ini

5 comments:

  1. ooo...begitu ke kisah menghilang... saya assume awak bz je...maklumla ni timing diroang sign report card...

    re: thanks for d advice..saya pun takdela nak pressure Haziq lebih2 dah after this..yg penting... markah kena cantik..tu je..tempat ke berapa no hal la lepas ni.. :D

    ReplyDelete
  2. ermm patut lee kak emy lame tak update....semoga jumpe cik lappy yg berkenan di hati nanti kak yeak....

    ReplyDelete
  3. lama tul zana x jalan2 ke umah akak nie
    hu hu hu
    laptop antar repair erk
    mmg mati kutu ler kan kak
    now, mmg x sempat kalu nak update dari opis......harap update kat umah je rlah......

    ReplyDelete
  4. back for good.. best layan lagu kump take that nikan?? hihi..

    selamat berhujung minggu..
    have a great weekend!!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015