Sunday, November 29, 2009

Yang Mana 1??



Plan nak pegi tgk movie..
Time cuti-cuti sekolah ni kan.
Tapi tak tahu nak tengok cite apa.
Maybe nak tengok kat area Seremban la
Senang nak tinggalkan Mia dengan nanny dia kan..
Atau kalau tengok kat sini
Kena hantar Mia ke nursery..
Tapi cite apa nie..
saya dalam dilema
Tak tahu nak tengok yang mana 1
nak tengok 2012 ke?
A christmas carol ker?
The twilight saga new moon?
Confuse ni..
Tapi yang pasti saya takkan la tengok cerita JALANG kan..
nama pun dah tau :p
So friends any suggestion??

2 comments:

  1. new moon la kak.....ramai yg dah jatuh hati kat jacob skrang nie....huhuhu

    ReplyDelete
  2. harus la twilight new moon..ayu pun tak sabar nak gie tengok...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, November 29, 2009

Yang Mana 1??



Plan nak pegi tgk movie..
Time cuti-cuti sekolah ni kan.
Tapi tak tahu nak tengok cite apa.
Maybe nak tengok kat area Seremban la
Senang nak tinggalkan Mia dengan nanny dia kan..
Atau kalau tengok kat sini
Kena hantar Mia ke nursery..
Tapi cite apa nie..
saya dalam dilema
Tak tahu nak tengok yang mana 1
nak tengok 2012 ke?
A christmas carol ker?
The twilight saga new moon?
Confuse ni..
Tapi yang pasti saya takkan la tengok cerita JALANG kan..
nama pun dah tau :p
So friends any suggestion??

2 comments:

  1. new moon la kak.....ramai yg dah jatuh hati kat jacob skrang nie....huhuhu

    ReplyDelete
  2. harus la twilight new moon..ayu pun tak sabar nak gie tengok...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015