Thursday, December 24, 2009

Apa Dah jadi nie??


Mangsa malam kejadian..
Subbahanallah....
Mengucap panjang saya masa ni
Time ni mummy & daddy tengah solat Maghrib
Ez pulak pegi mengaji..
Mia dengan Erfan je yang ada
Erfan tengok tv time tu
Masa tengah solat tu
mummy dah tak khusyuk dah se benarnya
Pasang telinga nak tahu
Apa yang cik Mia godakkan tu
Senyap je dia
Tapi sekali sekala dengan la Mia bebel2
Selesai je solat sekali tu mummy tengok Mia
MasyaAllah..apa dah jadi nie???
Dia boleh main lipstick??
Ha??Main lipstick..lipstick hancus tu satu hal..
Dia boleh lenyek2 lipstick atas lantai..
Nak mengemop lantai tu satu lagi hal..
Nak membersihkan dia
satu lagi hal besarnye t uh..
Tension sungguh dengan budak bertuah ni la..

5 comments:

  1. aduyaiii kalu dah nama puan tu... kecik2 pun tau ha lipstik kat bibirkan... hahhahahah

    abislah lipstikk mama sayang....

    ReplyDelete
  2. hehehe nak metap ye..:) tak lame lagi e-ein pun nak metap la kot nanti

    ReplyDelete
  3. adus kak.....abis hah...dah namenye pompuan kan kak....heheeheheheh....mula2 nak marah kan kak, tapi sure tak jadi...tgk kiut plak dah comot2 camtu hihihihihi.....

    ReplyDelete
  4. ekekekekekeke..

    bleh la mia tlg auntie gi mekapkan org nnt. ;P

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, December 24, 2009

Apa Dah jadi nie??


Mangsa malam kejadian..
Subbahanallah....
Mengucap panjang saya masa ni
Time ni mummy & daddy tengah solat Maghrib
Ez pulak pegi mengaji..
Mia dengan Erfan je yang ada
Erfan tengok tv time tu
Masa tengah solat tu
mummy dah tak khusyuk dah se benarnya
Pasang telinga nak tahu
Apa yang cik Mia godakkan tu
Senyap je dia
Tapi sekali sekala dengan la Mia bebel2
Selesai je solat sekali tu mummy tengok Mia
MasyaAllah..apa dah jadi nie???
Dia boleh main lipstick??
Ha??Main lipstick..lipstick hancus tu satu hal..
Dia boleh lenyek2 lipstick atas lantai..
Nak mengemop lantai tu satu lagi hal..
Nak membersihkan dia
satu lagi hal besarnye t uh..
Tension sungguh dengan budak bertuah ni la..

5 comments:

  1. aduyaiii kalu dah nama puan tu... kecik2 pun tau ha lipstik kat bibirkan... hahhahahah

    abislah lipstikk mama sayang....

    ReplyDelete
  2. hehehe nak metap ye..:) tak lame lagi e-ein pun nak metap la kot nanti

    ReplyDelete
  3. adus kak.....abis hah...dah namenye pompuan kan kak....heheeheheheh....mula2 nak marah kan kak, tapi sure tak jadi...tgk kiut plak dah comot2 camtu hihihihihi.....

    ReplyDelete
  4. ekekekekekeke..

    bleh la mia tlg auntie gi mekapkan org nnt. ;P

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015