Tuesday, December 15, 2009

Baru Je Plan


Baru je plan
Nak serbu Jusco Bandar Melaka
Yang akan buka pada 17 December ni
Tup-tup meletup la semalam..
1 mati 19 cedera..
La hai..mujur belum buka kan
Kalau tak sure lagi ramai mangsa
Majlis pembukaan pun harus la ditundakan..
Ngeri jer dengan letup..letup ni
Nauzubillah la..
MELAKA: Seorang maut manakala tujuh parah apabila paip gas di medan selera pusat beli-belah Jaya Jusco, di Bachang, di sini meletup, jam 1 tengah hari tadi. Jurucakap polis berkata, letupan dipercayai berpunca daripada paip gas yang bocor di medan selera berkenaan.

Psst..dari sumber2 yang boleh dipercayai kata
Sebenarnya mangsa yang meninggal lebih dari 1
Ye ker tidak..Wallahualam..

3 comments:

  1. erk..takot.....

    nampak gayanya..masa pembukaan nanti..kuranglah umat yang pergi...

    ReplyDelete
  2. MUJUR TAK P KAN KALO IDAK TAK TAU R HUHUHU...
    bahye tol skang ni

    ReplyDelete
  3. tu ar, tekejut dengar kak....seb baik tak dibuka lagikan, kalo tak lagi ramai laa pengunjung yg kena....tapi sian jugak mangse yg terlibat......

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, December 15, 2009

Baru Je Plan


Baru je plan
Nak serbu Jusco Bandar Melaka
Yang akan buka pada 17 December ni
Tup-tup meletup la semalam..
1 mati 19 cedera..
La hai..mujur belum buka kan
Kalau tak sure lagi ramai mangsa
Majlis pembukaan pun harus la ditundakan..
Ngeri jer dengan letup..letup ni
Nauzubillah la..
MELAKA: Seorang maut manakala tujuh parah apabila paip gas di medan selera pusat beli-belah Jaya Jusco, di Bachang, di sini meletup, jam 1 tengah hari tadi. Jurucakap polis berkata, letupan dipercayai berpunca daripada paip gas yang bocor di medan selera berkenaan.

Psst..dari sumber2 yang boleh dipercayai kata
Sebenarnya mangsa yang meninggal lebih dari 1
Ye ker tidak..Wallahualam..

3 comments:

  1. erk..takot.....

    nampak gayanya..masa pembukaan nanti..kuranglah umat yang pergi...

    ReplyDelete
  2. MUJUR TAK P KAN KALO IDAK TAK TAU R HUHUHU...
    bahye tol skang ni

    ReplyDelete
  3. tu ar, tekejut dengar kak....seb baik tak dibuka lagikan, kalo tak lagi ramai laa pengunjung yg kena....tapi sian jugak mangse yg terlibat......

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015