Sunday, January 31, 2010

Mummy..Mia buat sepah


Masa ni daddy belum balik
Ada kokurikulum kat sekolah
Ez pulak ada sekolah agama
masa tengah solat Asar tu
perasan dah Erfan asyik mundar mandir je
kat pintu bilik
selesai je solat bagi salam
dia pun mula la mengadu..
"Mummy,Mia buat sepah.."
ingatkan Mia teraburkan mainan
ke hapa ke kan..
rupa-rupanye
ni kerja anak dara sorang ni..
sambil makan Mr potato
dia boleh teraburkan sekali..
adoi la..sabar je tau

tengok tu..tanpa rasa bersalah...selamba je..
dua-dua pun sama naik..
notty sesangat dah sekarang ni
Nasib baik la korang ni kecik lagi
kalau tak sure dah naik dah cubit-cubitan
mummy ni kat kaki korang tau..


3 comments:

  1. amboi! mia makin notty ye? biasa nie... hehe..

    ReplyDelete
  2. hahhahahhaha linn suka muka hepi mia bila buat sepahh..hahhah sgt cumell okehhh dia buat muka sengihh tak bersalah tu....

    ReplyDelete
  3. hu hu hu
    nasib baik chumel kan
    kalau tak...mmg dah kena geget2 dua2 tu.....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, January 31, 2010

Mummy..Mia buat sepah


Masa ni daddy belum balik
Ada kokurikulum kat sekolah
Ez pulak ada sekolah agama
masa tengah solat Asar tu
perasan dah Erfan asyik mundar mandir je
kat pintu bilik
selesai je solat bagi salam
dia pun mula la mengadu..
"Mummy,Mia buat sepah.."
ingatkan Mia teraburkan mainan
ke hapa ke kan..
rupa-rupanye
ni kerja anak dara sorang ni..
sambil makan Mr potato
dia boleh teraburkan sekali..
adoi la..sabar je tau

tengok tu..tanpa rasa bersalah...selamba je..
dua-dua pun sama naik..
notty sesangat dah sekarang ni
Nasib baik la korang ni kecik lagi
kalau tak sure dah naik dah cubit-cubitan
mummy ni kat kaki korang tau..


3 comments:

  1. amboi! mia makin notty ye? biasa nie... hehe..

    ReplyDelete
  2. hahhahahhaha linn suka muka hepi mia bila buat sepahh..hahhah sgt cumell okehhh dia buat muka sengihh tak bersalah tu....

    ReplyDelete
  3. hu hu hu
    nasib baik chumel kan
    kalau tak...mmg dah kena geget2 dua2 tu.....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015