Saturday, January 2, 2010

SAYA YANG DEMAM


Hu..hu..hu..
Masuk tahun baru
saya pun demam..
Kenapa boleh demam??

Mummy saya nak pisahkan atin(puting) saya dari saya..
akhirnya saya demam..
sebab rindukan atin..

Bila dah demam..

Mummy bagi balik atin tu..

Hu..hu..hu..

Mummy,saya kecik lagi..

nanti dah besar sikit baru la ye
Saya dah makan ubat..

Harap-harap sebelum
Monday
saya dah sihat..
Nanti saya nak pegi nursery semula

mummy & daddy tak boleh cuti
1st day tu nanti
Kalau saya masih belum sihat..
Aunty semua doakan Mia cepat sembuh ye

4 comments:

  1. alahai siannye mia kak...dmeam plak yeak die...rupenye nak pisah kan puting...lieya ingat demam tukar bulan ke....takpe ar kak, mia kecik lagi..biar laa die isap..sian plak tgkkan sampai demam2 heheehehhe.....

    cepat2 baik ye sayang...muah2 dari auntie..

    ReplyDelete
  2. siannya mia demam.. tp by now dh pulihkan emy?

    selamat tahun baru 2010.. samalah .. ruzi pun x berazam sangat.. mana2 yg belum tercapai lagi kita usahan ini tahun.. hee..

    selamat memulakan tugas esok ye!!

    selamat untuk semuanya..

    amin..

    muah! muah!

    ReplyDelete
  3. alahai sedihnya tgk muka mia tu.. da la mommy nk start skolah nih.. apa2 pon auntie doakan mia cpt sembuh k

    ReplyDelete
  4. salam,emy. anak demam..mmg susah hati...pasal puting tu...biarlah dulu...kecik lg..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, January 2, 2010

SAYA YANG DEMAM


Hu..hu..hu..
Masuk tahun baru
saya pun demam..
Kenapa boleh demam??

Mummy saya nak pisahkan atin(puting) saya dari saya..
akhirnya saya demam..
sebab rindukan atin..

Bila dah demam..

Mummy bagi balik atin tu..

Hu..hu..hu..

Mummy,saya kecik lagi..

nanti dah besar sikit baru la ye
Saya dah makan ubat..

Harap-harap sebelum
Monday
saya dah sihat..
Nanti saya nak pegi nursery semula

mummy & daddy tak boleh cuti
1st day tu nanti
Kalau saya masih belum sihat..
Aunty semua doakan Mia cepat sembuh ye

4 comments:

  1. alahai siannye mia kak...dmeam plak yeak die...rupenye nak pisah kan puting...lieya ingat demam tukar bulan ke....takpe ar kak, mia kecik lagi..biar laa die isap..sian plak tgkkan sampai demam2 heheehehhe.....

    cepat2 baik ye sayang...muah2 dari auntie..

    ReplyDelete
  2. siannya mia demam.. tp by now dh pulihkan emy?

    selamat tahun baru 2010.. samalah .. ruzi pun x berazam sangat.. mana2 yg belum tercapai lagi kita usahan ini tahun.. hee..

    selamat memulakan tugas esok ye!!

    selamat untuk semuanya..

    amin..

    muah! muah!

    ReplyDelete
  3. alahai sedihnya tgk muka mia tu.. da la mommy nk start skolah nih.. apa2 pon auntie doakan mia cpt sembuh k

    ReplyDelete
  4. salam,emy. anak demam..mmg susah hati...pasal puting tu...biarlah dulu...kecik lg..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015