Friday, March 12, 2010

CERITA PANAS~Merentas Desa~

Lama tak update..
Takde mood la..
banyak keje lagi pun..
takde masa nak duduk mengadap blog
ok..ni cerita PANAS...
wakakaka..bukan nak ngumpat eeeh.
Cerita Panas sebab ni cerita hari ni
Sekolah saya adakan aktivi ti MERENTAS DESA
pagi tadi..cerita panas la kan..
Fresh lagi ni he..he..
Sangat meriah..
lama tak jumpe suasana macam ni
Masa di SK Air Jernih budak tak ramai
merentas desa pun pusing2 kot kampung tu je
This time kat sekolah baru
saya memang puas hati..
seronok..walaupun penat tapi berbaloi
Antara orang kuat sukan..

Budak-budak ni stretching dulu sebelum lari



Sebaik di lepaskan..mengikut kategori..
ni lelaki Kelas 2 murid tahun 5-6

dah sampai..
laju budak-budak ni lari
Yang bestnya saya terlibat dalam acara ni..
apa yang saya buat biar la rahsia..hehehe
hanya kawan-kawan kat sekolah yang tahu
cukup la..
kat atas tu riben & getah yang digunakan
sebagai penanda mereka
melepasi setiap check point
saya tolong potong & ikat riben juge


Saya sebagai pencatat..
walaupun duduk dalam panas
tapi seronok+puas hati.
usaha saya selama seminggu berj alan lancar
kepada guru-guru SKSL..
terima kasih atas kerjasama yang diberikan..
terima kasih juge kepada GP K KOKU
atas kepercayaan yang diberikan kepada saya..


tak sabar nak tunggu hari sukan tahunan pulak ni

2 comments:

  1. uish..ramainye..kalau mcm gitu le ramainya mmglh meriah...teringat zaman2 sekolah dulu.hai..seronoknye merentas desa.

    ReplyDelete
  2. FUH SERONOk kak tgk...panas pun panas ar....leh keluar peluh...heheehehhe....

    lieya dulu kat sekolah....selalu ngelat..sebab lieya ni kategori lembik...kalo ade merentas desa mesti dah plan nak ponteng wakakaaka

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, March 12, 2010

CERITA PANAS~Merentas Desa~

Lama tak update..
Takde mood la..
banyak keje lagi pun..
takde masa nak duduk mengadap blog
ok..ni cerita PANAS...
wakakaka..bukan nak ngumpat eeeh.
Cerita Panas sebab ni cerita hari ni
Sekolah saya adakan aktivi ti MERENTAS DESA
pagi tadi..cerita panas la kan..
Fresh lagi ni he..he..
Sangat meriah..
lama tak jumpe suasana macam ni
Masa di SK Air Jernih budak tak ramai
merentas desa pun pusing2 kot kampung tu je
This time kat sekolah baru
saya memang puas hati..
seronok..walaupun penat tapi berbaloi
Antara orang kuat sukan..

Budak-budak ni stretching dulu sebelum lari



Sebaik di lepaskan..mengikut kategori..
ni lelaki Kelas 2 murid tahun 5-6

dah sampai..
laju budak-budak ni lari
Yang bestnya saya terlibat dalam acara ni..
apa yang saya buat biar la rahsia..hehehe
hanya kawan-kawan kat sekolah yang tahu
cukup la..
kat atas tu riben & getah yang digunakan
sebagai penanda mereka
melepasi setiap check point
saya tolong potong & ikat riben juge


Saya sebagai pencatat..
walaupun duduk dalam panas
tapi seronok+puas hati.
usaha saya selama seminggu berj alan lancar
kepada guru-guru SKSL..
terima kasih atas kerjasama yang diberikan..
terima kasih juge kepada GP K KOKU
atas kepercayaan yang diberikan kepada saya..


tak sabar nak tunggu hari sukan tahunan pulak ni

2 comments:

  1. uish..ramainye..kalau mcm gitu le ramainya mmglh meriah...teringat zaman2 sekolah dulu.hai..seronoknye merentas desa.

    ReplyDelete
  2. FUH SERONOk kak tgk...panas pun panas ar....leh keluar peluh...heheehehhe....

    lieya dulu kat sekolah....selalu ngelat..sebab lieya ni kategori lembik...kalo ade merentas desa mesti dah plan nak ponteng wakakaaka

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015