Tuesday, March 16, 2010

Mia Merajuk..apa ubatnya???

Ni kejadian semalam.
Mia sudah menyepahkan rumah
dengan memunggah baju-baju
dia dari almari..
bila saya datang..saya marah la..
tapi marah sekadar tinggikan suara je
tak babab pun(sian kecik lagi :D)
dalam mummy dok bebel-bebel
Mia boleh keluar dari bilik..
huh..merajuk la tu kena marah
dah siap mengemas semua..
saya carik Mia..mana la anak dara sorang ni
kat depan takde..bilik takde..
mana dia menyorok ye..
senyap je..tak menyahut pun bila di panggil
tiba-tiba teragak nak cari kat toilet belakang..
takut la kot-kot dia main air ke kan..
la..Mia memang ada kat situ..
duduk tepi washer..buat muka merajuk
mummy ambik camera snap gambar dia
mula tak nak senyum..

1st snap..takde perasaan lagi..

2nd still control lagi..
3rd snap waahaaaa dia menyegih hihihi..

Mia memang hantu camera..
kalau merajuk..tunjuk camera hilang la rajuk dia

4 comments:

  1. ha ha ha...tomey tomey
    siap merajuk duduk tepi washing machine lagi tu...

    ReplyDelete
  2. hehehe...tecit2 dah pandai majuk yea mia....

    ReplyDelete
  3. alahai ciannye dia...merajuk pun tepi mesin basuh...memang kiut..macam cinderella tak...kikiki

    ReplyDelete
  4. heheeheheh...cute sangat kak...merajuk pun dah pandai...comel jek time wat dono tu...tapi tuar....anak dare akak ni nampaknye hantu kamera.....terus tak jadi majuk yek bile tgk mamanye dok pegang kamera.....heheeheh.....comel tau!!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, March 16, 2010

Mia Merajuk..apa ubatnya???

Ni kejadian semalam.
Mia sudah menyepahkan rumah
dengan memunggah baju-baju
dia dari almari..
bila saya datang..saya marah la..
tapi marah sekadar tinggikan suara je
tak babab pun(sian kecik lagi :D)
dalam mummy dok bebel-bebel
Mia boleh keluar dari bilik..
huh..merajuk la tu kena marah
dah siap mengemas semua..
saya carik Mia..mana la anak dara sorang ni
kat depan takde..bilik takde..
mana dia menyorok ye..
senyap je..tak menyahut pun bila di panggil
tiba-tiba teragak nak cari kat toilet belakang..
takut la kot-kot dia main air ke kan..
la..Mia memang ada kat situ..
duduk tepi washer..buat muka merajuk
mummy ambik camera snap gambar dia
mula tak nak senyum..

1st snap..takde perasaan lagi..

2nd still control lagi..
3rd snap waahaaaa dia menyegih hihihi..

Mia memang hantu camera..
kalau merajuk..tunjuk camera hilang la rajuk dia

4 comments:

  1. ha ha ha...tomey tomey
    siap merajuk duduk tepi washing machine lagi tu...

    ReplyDelete
  2. hehehe...tecit2 dah pandai majuk yea mia....

    ReplyDelete
  3. alahai ciannye dia...merajuk pun tepi mesin basuh...memang kiut..macam cinderella tak...kikiki

    ReplyDelete
  4. heheeheheh...cute sangat kak...merajuk pun dah pandai...comel jek time wat dono tu...tapi tuar....anak dare akak ni nampaknye hantu kamera.....terus tak jadi majuk yek bile tgk mamanye dok pegang kamera.....heheeheh.....comel tau!!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015