Wednesday, May 26, 2010

Saya Minat...

AF8 dah pun melabuhkan tirainya..
walaupun apa pendapat yang diberikan
saya tetap setia
menonton & mengundi untuk AF8
ye la setiap orang ada minat & pendapat
yang tersendiri..
saya menghormati pendirian orang
yang tak minat & kutuk AF8
dan tolong la hormati juga orang
yang meminati program ini jugakan..
hidup kalau saling hormat menghormati
lebih sejahterakan..hahaha..
puashati..sebab saya undi SHAHIR
dan SHAHIR jadi JUARA..
yeah!!!berbaloi-baloi rasanya..
dan kini sedang jatuh cinta dengan lagu
KEBAHAGIAN DALAM PERPISAHAN..

2 comments:

  1. fuh ramai tul peminat shahir nie...kak emy pun minat gak yeak heheeheh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, May 26, 2010

Saya Minat...

AF8 dah pun melabuhkan tirainya..
walaupun apa pendapat yang diberikan
saya tetap setia
menonton & mengundi untuk AF8
ye la setiap orang ada minat & pendapat
yang tersendiri..
saya menghormati pendirian orang
yang tak minat & kutuk AF8
dan tolong la hormati juga orang
yang meminati program ini jugakan..
hidup kalau saling hormat menghormati
lebih sejahterakan..hahaha..
puashati..sebab saya undi SHAHIR
dan SHAHIR jadi JUARA..
yeah!!!berbaloi-baloi rasanya..
dan kini sedang jatuh cinta dengan lagu
KEBAHAGIAN DALAM PERPISAHAN..

2 comments:

  1. fuh ramai tul peminat shahir nie...kak emy pun minat gak yeak heheeheh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015