Friday, July 16, 2010

Mood Raya

Raya dah nak dekat Macam dah terasa-rasa je kedatangan bulan Ramadhan.. so kat rumah pun sibuk la nak mengecat mana-mana bahagian yang perlukan so..baru ni hubby dok sibuk cat kat bahagian luar rumah dan dalam rumah juge sebabnya dinding kat hall tu dah banyak sangat muralnye hihihi harap-harap dinding tu kekal bersih hingga raya la hendaknye
Daddy yang setia mengecat..

Anak dara yang setia menemani hehehe
sambil sibuk mengacau kalah supervisor..
owh..lupa pulak
masa beli cat colourland hari tu
kami buka penutupnya
kami menang duit RM 100 & RM10
hehehe..rezeki..walaupun bukan
dapat tv ke motor ke kan..
tapi bersyukur la..

7 comments:

  1. terbayang dinding umah aku yg penoh ngan hasil kerja tangan dak ely. huh!!!

    ReplyDelete
  2. mood raya sudah datang!!

    jap.. ruzi nk cari mana mood raya ruzi lak.. mood.. ko g mana mood? mehla kat aku.. nak pose.. nak raya dah ni.. hehe..

    rajin lan mgecat..

    ReplyDelete
  3. yeehaa.....tinggal sebulan jer lagi nak puasa..pastu raya...
    cantik kaler dia kak..
    sama arr...rumah zana pun penuh dah ngan hasil kreatif tangan anak dara kecik tu.....mmg gamaknyer kena cat tahun nie......

    ReplyDelete
  4. wah cantik ar kaler tu kak emy...meriah la raye akak tahun nie...berseri2 umah ngan kaler baru...auww!~

    ReplyDelete
  5. salam boleh tumpang tanya nie warna per yer ...mcm warna morocco jer betui kaaa....

    ReplyDelete
  6. salam.. boleh tak sYa nk code cat tuh..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, July 16, 2010

Mood Raya

Raya dah nak dekat Macam dah terasa-rasa je kedatangan bulan Ramadhan.. so kat rumah pun sibuk la nak mengecat mana-mana bahagian yang perlukan so..baru ni hubby dok sibuk cat kat bahagian luar rumah dan dalam rumah juge sebabnya dinding kat hall tu dah banyak sangat muralnye hihihi harap-harap dinding tu kekal bersih hingga raya la hendaknye
Daddy yang setia mengecat..

Anak dara yang setia menemani hehehe
sambil sibuk mengacau kalah supervisor..
owh..lupa pulak
masa beli cat colourland hari tu
kami buka penutupnya
kami menang duit RM 100 & RM10
hehehe..rezeki..walaupun bukan
dapat tv ke motor ke kan..
tapi bersyukur la..

7 comments:

  1. terbayang dinding umah aku yg penoh ngan hasil kerja tangan dak ely. huh!!!

    ReplyDelete
  2. mood raya sudah datang!!

    jap.. ruzi nk cari mana mood raya ruzi lak.. mood.. ko g mana mood? mehla kat aku.. nak pose.. nak raya dah ni.. hehe..

    rajin lan mgecat..

    ReplyDelete
  3. yeehaa.....tinggal sebulan jer lagi nak puasa..pastu raya...
    cantik kaler dia kak..
    sama arr...rumah zana pun penuh dah ngan hasil kreatif tangan anak dara kecik tu.....mmg gamaknyer kena cat tahun nie......

    ReplyDelete
  4. wah cantik ar kaler tu kak emy...meriah la raye akak tahun nie...berseri2 umah ngan kaler baru...auww!~

    ReplyDelete
  5. salam boleh tumpang tanya nie warna per yer ...mcm warna morocco jer betui kaaa....

    ReplyDelete
  6. salam.. boleh tak sYa nk code cat tuh..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015