Thursday, August 5, 2010

Boleh ke dia???


Saya rasa dia belum cukup matang...
belum bersedia untuk melaluinya
belum bersedia untuk memikul tanggungjawab..
TAPI
saya je rasa macam tu kan..
siapa la saya untuk menghalang
siapa la saya untuk melawan takdir Nya
Allah dah tentukan..
AJAL,MAUT,JODOH,PERTEMUAN
saya sebagai kakak..
hanya mendoakan yang terbaik..
saya doakan semuanya berjalan lancar.
semoga adik saya mampu melaluinya..
hidup bahagia bersama pasangannya..
seperti mana saya hidup bahagia
bersama keluarga saya sekarang..
Sabtu malam ni..
satu-satunya adik saya
akan bernikah..
bercampur baur perasaan saya
gembira..sedih..berdebar pun ada..
insyallah kenduri dirumah kami
masa 3 Syawal nanti..
*Naquim..orang doakan semuanya berjalan lancar..
pandai-pandai la bawak diri lepas ni..

pssst..saya juge bakal dapat adik ipar..owh macam mana la rasanya kan..
sebelum ni kami cuma 3 beradik..
9 tahun dulu bila hubby saya join the family
saya rasa ok je..maklum la husband sendiri kan..
so now its the time for another additional family member..

3 comments:

  1. bolehhh.... dia mesti bolehhh.... wahh pasni bertmbh meriahla keluarga kan

    ReplyDelete
  2. kau jgn risau la emy..ok punye tu..

    ReplyDelete
  3. tahniah!! dah dpt adik ipar... semoga berkekalan bt selamanya.. selamat pengantin baru bt kedua mempelai....

    kita pun rasa yg sama masa adik kita nak kawen baru ni..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, August 5, 2010

Boleh ke dia???


Saya rasa dia belum cukup matang...
belum bersedia untuk melaluinya
belum bersedia untuk memikul tanggungjawab..
TAPI
saya je rasa macam tu kan..
siapa la saya untuk menghalang
siapa la saya untuk melawan takdir Nya
Allah dah tentukan..
AJAL,MAUT,JODOH,PERTEMUAN
saya sebagai kakak..
hanya mendoakan yang terbaik..
saya doakan semuanya berjalan lancar.
semoga adik saya mampu melaluinya..
hidup bahagia bersama pasangannya..
seperti mana saya hidup bahagia
bersama keluarga saya sekarang..
Sabtu malam ni..
satu-satunya adik saya
akan bernikah..
bercampur baur perasaan saya
gembira..sedih..berdebar pun ada..
insyallah kenduri dirumah kami
masa 3 Syawal nanti..
*Naquim..orang doakan semuanya berjalan lancar..
pandai-pandai la bawak diri lepas ni..

pssst..saya juge bakal dapat adik ipar..owh macam mana la rasanya kan..
sebelum ni kami cuma 3 beradik..
9 tahun dulu bila hubby saya join the family
saya rasa ok je..maklum la husband sendiri kan..
so now its the time for another additional family member..

3 comments:

  1. bolehhh.... dia mesti bolehhh.... wahh pasni bertmbh meriahla keluarga kan

    ReplyDelete
  2. kau jgn risau la emy..ok punye tu..

    ReplyDelete
  3. tahniah!! dah dpt adik ipar... semoga berkekalan bt selamanya.. selamat pengantin baru bt kedua mempelai....

    kita pun rasa yg sama masa adik kita nak kawen baru ni..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015