Friday, August 13, 2010

Keduri all in 1


Budak ni asyik curi2 makan pulut kuning..

Bacaan Yassin sedang dijalankan..
sedara mara & kawan2 ayah saya saje dah penuh hall


the compound of our new crib

the food..semua ni mummy saya masak..

Lama tertunda entry kenduri ni
Busy punye pasal
Last week sebelum puasa
kami buat kenduri sempena nak puasa
dan tahlil untuk arwah datuk2 & nenek2..

kenduri tu berjalan lancar..alhamdulillah..
sebelah malamnya
Majlis Akad Nikah
adik lelaki saya..syukur semuanya
berjalan lancar..dengan sekali lafaz saje
walaupun sebelum tu dia kena interview

kaw..kaw..kaw..punye dengan Pak Imam tu
rupa2nya Imam tu bekas
Hakim Mahkamah Syariah(yang dah pencen)
pangkat Datuk lagi Imam tu..
rezeki ko la dik kena interview hahaha

Hantaran ni mummy saya gubah sendiri
simple saje..

Mia dengan wan cantek & wan kiah..

esoknya pulak majlis kenduri di rumah perempuan..
masa tengah berarak tu hujan turun..
mujur tak lebat..
HUJAN RAHMAT mungkin..

apa-apa pun syukur sangat majlis akad nikah
dah selesai..lepas ni nak hadap kenduri
belah kami lak kan..

so gambar lain upload kat FB saje..
kat sini sikit2 cukup la ye




Ajim..pengapit yang setia..husband cousin saya ni..

All the man bergambar dengan pengantin..
gambar ladies dengan pengantin takde dalam camera saya..huhuhu
tapi pada cousin saya..puas dok tunggu ni..

2 comments:

  1. musti umah meriah bila berkumpul kt kenduri gini kan? x sabar nk tgg AJ kawen..hohoho

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. selamat semuanya.. smg pengantin baru mendapat berkat di bulan ramadhan ni.. mcm bobla.. kan kami kawen dekat nak pose dah.. dia kata x nak buka pose sorang2 dah.. nakkan teman... ngeeeee!!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, August 13, 2010

Keduri all in 1


Budak ni asyik curi2 makan pulut kuning..

Bacaan Yassin sedang dijalankan..
sedara mara & kawan2 ayah saya saje dah penuh hall


the compound of our new crib

the food..semua ni mummy saya masak..

Lama tertunda entry kenduri ni
Busy punye pasal
Last week sebelum puasa
kami buat kenduri sempena nak puasa
dan tahlil untuk arwah datuk2 & nenek2..

kenduri tu berjalan lancar..alhamdulillah..
sebelah malamnya
Majlis Akad Nikah
adik lelaki saya..syukur semuanya
berjalan lancar..dengan sekali lafaz saje
walaupun sebelum tu dia kena interview

kaw..kaw..kaw..punye dengan Pak Imam tu
rupa2nya Imam tu bekas
Hakim Mahkamah Syariah(yang dah pencen)
pangkat Datuk lagi Imam tu..
rezeki ko la dik kena interview hahaha

Hantaran ni mummy saya gubah sendiri
simple saje..

Mia dengan wan cantek & wan kiah..

esoknya pulak majlis kenduri di rumah perempuan..
masa tengah berarak tu hujan turun..
mujur tak lebat..
HUJAN RAHMAT mungkin..

apa-apa pun syukur sangat majlis akad nikah
dah selesai..lepas ni nak hadap kenduri
belah kami lak kan..

so gambar lain upload kat FB saje..
kat sini sikit2 cukup la ye




Ajim..pengapit yang setia..husband cousin saya ni..

All the man bergambar dengan pengantin..
gambar ladies dengan pengantin takde dalam camera saya..huhuhu
tapi pada cousin saya..puas dok tunggu ni..

2 comments:

  1. musti umah meriah bila berkumpul kt kenduri gini kan? x sabar nk tgg AJ kawen..hohoho

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. selamat semuanya.. smg pengantin baru mendapat berkat di bulan ramadhan ni.. mcm bobla.. kan kami kawen dekat nak pose dah.. dia kata x nak buka pose sorang2 dah.. nakkan teman... ngeeeee!!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015