Monday, August 23, 2010

Kuih Dadar Berlauk

Semalam dok godek-godek cari resipi
terjumpa la satu resipi untuk buat
kuih dadar berlauk kat SINI
rasa intinya menjadi..sedap
menurut kata Mr Hubby saya la kan.
tapi saya fail tang kulitnya
sebab tak jadi lebar sangat mendadarnya
maka bila menggulung pun tak berapa cantik
tapi alhamdulillah la..rasanya sedap
dan boleh cuba lagi lain kali
sebab senang la tak rumit pada saya
Ini proses memasak intinya..
macam inti karipap juga


Ini pulak kulit yang dah didadar
yang tak berapa nak menjadi


 
Dah yang ini hasilnya..
tak berapa cantik tergulung..
tapi syukur la rasanya sedap 
hihihi
sorry masuk bakul angkat sendiri LOL

6 comments:

  1. rupa tak cantik pun takpe kak
    janji SHEEEDAAAPPPPPP

    ReplyDelete
  2. ooooooooo ini la kak yeak...dadar berlauk...ala2 dadar hijau tu kan...mase akak update status kat fb, lieya mcm kuih cara tu.....hehehheheeh.......

    alah kak, lieya tgk tgk rupe tu kire okey la tu....rajin akak cube resepi baru.....

    ReplyDelete
  3. resepi baru ni.. boleh ruzi try gak.. rajen emy masak..

    ReplyDelete
  4. akak, 1st time tengok telur berlauk ni.. selalu tengok kuih cara berlauk.. hehehe ... tp nampak sedap gak telur berlauk tu.. boleh try ni..

    insyallah petang nanti akak buat tutorial untuk emy plak ok

    ReplyDelete
  5. emy, bukan rupa yg jadi ukuran. yg penting hubby kita kata sedap dan dia selera nk makan, itu lg penting

    ReplyDelete
  6. ooo ni ke rupa dadar berlauk.. nampak sedap tu...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, August 23, 2010

Kuih Dadar Berlauk

Semalam dok godek-godek cari resipi
terjumpa la satu resipi untuk buat
kuih dadar berlauk kat SINI
rasa intinya menjadi..sedap
menurut kata Mr Hubby saya la kan.
tapi saya fail tang kulitnya
sebab tak jadi lebar sangat mendadarnya
maka bila menggulung pun tak berapa cantik
tapi alhamdulillah la..rasanya sedap
dan boleh cuba lagi lain kali
sebab senang la tak rumit pada saya
Ini proses memasak intinya..
macam inti karipap juga


Ini pulak kulit yang dah didadar
yang tak berapa nak menjadi


 
Dah yang ini hasilnya..
tak berapa cantik tergulung..
tapi syukur la rasanya sedap 
hihihi
sorry masuk bakul angkat sendiri LOL

6 comments:

  1. rupa tak cantik pun takpe kak
    janji SHEEEDAAAPPPPPP

    ReplyDelete
  2. ooooooooo ini la kak yeak...dadar berlauk...ala2 dadar hijau tu kan...mase akak update status kat fb, lieya mcm kuih cara tu.....hehehheheeh.......

    alah kak, lieya tgk tgk rupe tu kire okey la tu....rajin akak cube resepi baru.....

    ReplyDelete
  3. resepi baru ni.. boleh ruzi try gak.. rajen emy masak..

    ReplyDelete
  4. akak, 1st time tengok telur berlauk ni.. selalu tengok kuih cara berlauk.. hehehe ... tp nampak sedap gak telur berlauk tu.. boleh try ni..

    insyallah petang nanti akak buat tutorial untuk emy plak ok

    ReplyDelete
  5. emy, bukan rupa yg jadi ukuran. yg penting hubby kita kata sedap dan dia selera nk makan, itu lg penting

    ReplyDelete
  6. ooo ni ke rupa dadar berlauk.. nampak sedap tu...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015