Sunday, August 22, 2010

SEKOLAH CERIA

HASIL KERJA TANGAN KAMI
Bulan Ramadhan bukan halangan
Untuk guru-guru di sekolah saya 
sama-sama bergotong royong
MENCERIAKAN kawasan sekolah
Sabtu baru ni kami semua hadir ke sekolah
bagi melaksanakan projek mural
guru-guru telah dibahagikan 
kepada beberapa kumpulan kecil..
untuk menghasilkan mural
di beberapa bahagian di sekitar kawasan sekolah
2-3 sebelum tu kumpulan saya(3 orang semuanya)
yang telah mendapat 1 kawasan kecil
(berbanding orang lain hihihi)
di tepi tangga sekolah berhampiran klinik gigi
dah mula melakar huruf-huruf pada dinding
memang sangat mencabar bila
terpaksa berhadapan dengan tugas-tugas
begini dibulan puasa
tapi akhirnya kami semua berjaya menyiapkannya
ooo x lupa TERIMA KASIH tak terhingga
buat teammate saya yang telah meng'import'
hubby beliau untuk melukis :p
ahli kumpulan saya semua poor in drawing
seawal 8.30 pagi semua guru dah hadir ke sekolah

semuanya gigih menyiapkan bahagian mural masing-masing
 Inilah pasukan saya yeah!!!

ni area tandas mural..team yang ni memang kreatif

warga office SKSL pun tak terkecuali

Barisan pentadbir juga

ni pulak menggantung bendera & banner

area tandas guru & murid sudah ceria (",)

Antara hasil kerja yang berjaya disiapkan

PICTURES CREDIT TO PN.YUSRIZA..
psst Yus,aku cilok pinjam gambar eh..^_^
mintak dihalalkan hehehe

1 comment:

  1. wahh berseri2 gitu.. sekola ceria... studentt pun ceria

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, August 22, 2010

SEKOLAH CERIA

HASIL KERJA TANGAN KAMI
Bulan Ramadhan bukan halangan
Untuk guru-guru di sekolah saya 
sama-sama bergotong royong
MENCERIAKAN kawasan sekolah
Sabtu baru ni kami semua hadir ke sekolah
bagi melaksanakan projek mural
guru-guru telah dibahagikan 
kepada beberapa kumpulan kecil..
untuk menghasilkan mural
di beberapa bahagian di sekitar kawasan sekolah
2-3 sebelum tu kumpulan saya(3 orang semuanya)
yang telah mendapat 1 kawasan kecil
(berbanding orang lain hihihi)
di tepi tangga sekolah berhampiran klinik gigi
dah mula melakar huruf-huruf pada dinding
memang sangat mencabar bila
terpaksa berhadapan dengan tugas-tugas
begini dibulan puasa
tapi akhirnya kami semua berjaya menyiapkannya
ooo x lupa TERIMA KASIH tak terhingga
buat teammate saya yang telah meng'import'
hubby beliau untuk melukis :p
ahli kumpulan saya semua poor in drawing
seawal 8.30 pagi semua guru dah hadir ke sekolah

semuanya gigih menyiapkan bahagian mural masing-masing
 Inilah pasukan saya yeah!!!

ni area tandas mural..team yang ni memang kreatif

warga office SKSL pun tak terkecuali

Barisan pentadbir juga

ni pulak menggantung bendera & banner

area tandas guru & murid sudah ceria (",)

Antara hasil kerja yang berjaya disiapkan

PICTURES CREDIT TO PN.YUSRIZA..
psst Yus,aku cilok pinjam gambar eh..^_^
mintak dihalalkan hehehe

1 comment:

  1. wahh berseri2 gitu.. sekola ceria... studentt pun ceria

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015