Saturday, September 4, 2010

OFFICIAL ANNOUNCEMENT!!

Saya dengan ini
mengumumkan anak dara saya
EDRIANA SAMIHAH (Mia)
telah pun pacifier free..
no more "cik atin" Mia
semuanya berlaku secara semula jadi
dan tanpa dirancang..
lebih kurang 3-4 hari lepas
puting Mia missed place masa 
Mia mengepoh time sahur
sejak dari itu dia langsung tak mencari
walaupun semasa hendak titon
dan mummy jugak tak berusaha untuk mencari
sebab nampak Mia tenang je tanpa puting tu
alhamdulillah Mia berhenti isap puting
sebelum mencecah 2 tahun..
kalau ikukan abang-abang Mia sorang pun takde
yang isap puting anak dara sorang ni je 
lain dari yang lain..

2 comments:

  1. alhamdulillah cepat putus putingnyer .. bagus tau emy .. dulu gigi emily hampir2 JO*****.. tp sebab cepat putus puting terus gigi emily cantik terbentuk semula. hehehe

    cayalah mia..

    ReplyDelete
  2. bravo ler mia
    cepat gark dia putus puting yerk kak..
    batrice dulu 2 tahun lebih gark ler....tu pun nekad gark ler nak putuskan dari puting tu..yelah...bebudak kalau memuting nie...gigi tak berapa nak cantik sangat....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, September 4, 2010

OFFICIAL ANNOUNCEMENT!!

Saya dengan ini
mengumumkan anak dara saya
EDRIANA SAMIHAH (Mia)
telah pun pacifier free..
no more "cik atin" Mia
semuanya berlaku secara semula jadi
dan tanpa dirancang..
lebih kurang 3-4 hari lepas
puting Mia missed place masa 
Mia mengepoh time sahur
sejak dari itu dia langsung tak mencari
walaupun semasa hendak titon
dan mummy jugak tak berusaha untuk mencari
sebab nampak Mia tenang je tanpa puting tu
alhamdulillah Mia berhenti isap puting
sebelum mencecah 2 tahun..
kalau ikukan abang-abang Mia sorang pun takde
yang isap puting anak dara sorang ni je 
lain dari yang lain..

2 comments:

  1. alhamdulillah cepat putus putingnyer .. bagus tau emy .. dulu gigi emily hampir2 JO*****.. tp sebab cepat putus puting terus gigi emily cantik terbentuk semula. hehehe

    cayalah mia..

    ReplyDelete
  2. bravo ler mia
    cepat gark dia putus puting yerk kak..
    batrice dulu 2 tahun lebih gark ler....tu pun nekad gark ler nak putuskan dari puting tu..yelah...bebudak kalau memuting nie...gigi tak berapa nak cantik sangat....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015