Monday, September 6, 2010

Perempuan Melayu Terakhir ke??


Nama saya EDRIANA SAMIHAH BT MOHD SELAN
Daddy, mummy & abang-abang saya panggil saya MIA
Bulan depan saya masuk 2 tahun
Raya tahun ini
mummy saya telah tempahkan saya 4 pasang baju kurung
nanny saya di Seremban telah belikan saya sepasang
jadi tahun ni saje saya ada 5 pasang baju kurung
Saya sangat suka pakai baju kurung
mummy saya kata
saya macam PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR aje
kalau saya kombah buka almari baju saya
dan nampak baju-baju kurung saya
sure saya melalak-lalak minta mummy pakaikan
Memandangkan saya sudah tidak hisap puting lagi
saya rasa saya dah mula membesar sekarang
saya juga dapat rasakan raya tahun ini juga akan lebih meriah 
 sekarang saya gigih belajar nak buat peace dari abang-abang saya
tapi masih belum berjaya lagi
mummy saya kata USAHA TANGGA KEJAYAAN

2 comments:

  1. mmg comey...sejuk mate tgk..seb baik takde anak lelaki kalo tak sah2 dah booking buat menantu ni kak kehkeh keh

    ReplyDelete
  2. alahaii tomeiinyerrr berbaju kurung.. colekk karang tau lah..

    linn geram betul tgok baju kurung tomei2tu.....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, September 6, 2010

Perempuan Melayu Terakhir ke??


Nama saya EDRIANA SAMIHAH BT MOHD SELAN
Daddy, mummy & abang-abang saya panggil saya MIA
Bulan depan saya masuk 2 tahun
Raya tahun ini
mummy saya telah tempahkan saya 4 pasang baju kurung
nanny saya di Seremban telah belikan saya sepasang
jadi tahun ni saje saya ada 5 pasang baju kurung
Saya sangat suka pakai baju kurung
mummy saya kata
saya macam PEREMPUAN MELAYU TERAKHIR aje
kalau saya kombah buka almari baju saya
dan nampak baju-baju kurung saya
sure saya melalak-lalak minta mummy pakaikan
Memandangkan saya sudah tidak hisap puting lagi
saya rasa saya dah mula membesar sekarang
saya juga dapat rasakan raya tahun ini juga akan lebih meriah 
 sekarang saya gigih belajar nak buat peace dari abang-abang saya
tapi masih belum berjaya lagi
mummy saya kata USAHA TANGGA KEJAYAAN

2 comments:

  1. mmg comey...sejuk mate tgk..seb baik takde anak lelaki kalo tak sah2 dah booking buat menantu ni kak kehkeh keh

    ReplyDelete
  2. alahaii tomeiinyerrr berbaju kurung.. colekk karang tau lah..

    linn geram betul tgok baju kurung tomei2tu.....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015