Sunday, October 10, 2010

10.10.10


Hari ni 10.10.10
Tarikh yang sangat cantik..
Angkasawan pertama 
Dr Sheikh Muzaphar Shukor & pasangannya Dr Harlina Yunos
yang menjadi idola ramai tu
termasuk la saya kan
telah selamat
bernikah & melangsungkan 
perkahwinannya hari ni..
awal-awal lagi dah standy depan tv
nak tengok majlis persandingan berkonsepkan Kayangan
 di TV3 tadi..
 gambar credit to Candid Syndrome
suka tengok wedding cake mereka
bercirikan kapal angkasa Soyuz TMA-11
kedua-duanya sama cantik..
sama padan..sweet sangat.
 (Ni gambar semasa Majlis Pertunangan mereka dulu)
Memang wedding of the year la
rasanya kan..
Semoga jodoh antara mereka
kekal hingga ke akhir hayat..
Saya sakit gigi hari ni..
sejak tengahari tadi..
dah makan ubat tahan sakit
sebab saya saya takut nak ke dentist
bukan..hari ni kan Ahad..
esok kalau tak baik juga
memang terpaksa la mengadap ke dentist
(wahai gigi ku hilangla rasa sakit mu itu ye)

2 comments:

  1. mmg cantik tadi kan... datin tu nampak happy sgt2...

    alahai sakit gigi ker... aliff pun tak tido2 ni sakit gigi.. udahlah esok periksa

    ReplyDelete
  2. lieya tgk kak....mmg cantik pasangan ni ...baik nikah atau sanding.....dr helina tu tak kedekut senyum...asek senyum jek laaaaaa heheeheheheh

    alahai akak sakit gigi ke....sian akak.....kene gi dentist tu kak....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, October 10, 2010

10.10.10


Hari ni 10.10.10
Tarikh yang sangat cantik..
Angkasawan pertama 
Dr Sheikh Muzaphar Shukor & pasangannya Dr Harlina Yunos
yang menjadi idola ramai tu
termasuk la saya kan
telah selamat
bernikah & melangsungkan 
perkahwinannya hari ni..
awal-awal lagi dah standy depan tv
nak tengok majlis persandingan berkonsepkan Kayangan
 di TV3 tadi..
 gambar credit to Candid Syndrome
suka tengok wedding cake mereka
bercirikan kapal angkasa Soyuz TMA-11
kedua-duanya sama cantik..
sama padan..sweet sangat.
 (Ni gambar semasa Majlis Pertunangan mereka dulu)
Memang wedding of the year la
rasanya kan..
Semoga jodoh antara mereka
kekal hingga ke akhir hayat..
Saya sakit gigi hari ni..
sejak tengahari tadi..
dah makan ubat tahan sakit
sebab saya saya takut nak ke dentist
bukan..hari ni kan Ahad..
esok kalau tak baik juga
memang terpaksa la mengadap ke dentist
(wahai gigi ku hilangla rasa sakit mu itu ye)

2 comments:

  1. mmg cantik tadi kan... datin tu nampak happy sgt2...

    alahai sakit gigi ker... aliff pun tak tido2 ni sakit gigi.. udahlah esok periksa

    ReplyDelete
  2. lieya tgk kak....mmg cantik pasangan ni ...baik nikah atau sanding.....dr helina tu tak kedekut senyum...asek senyum jek laaaaaa heheeheheheh

    alahai akak sakit gigi ke....sian akak.....kene gi dentist tu kak....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015