Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010

Mc hari ni
kena food poisoning
since malam tadi dok muntah-muntah
dan "cerry berry"
kesian Ez terjebak sama
kami berdua je yang kena yang lain
alhamdulillah
bila dah muntah-muntah tu sure la flat habiskan
badan lenguh-lenguh
tak tahan sangat serba tak kena dibuatnya
mujur pagi tadi Erfan & Mia ok je
daddy diaorang hantar pegi nursery
buatnya meraung tak nak pegi haru juga kan
owh hari ni malam ni kejap lagi
Ketua Menteri Melaka akan umumkan
MELAKA MAJU 20.10,2010,20.10
sejajar dengan itu semua warga Melaka
diberi cuti pada 21.10.2010
Alhamdulillah..dapat la saya sambung rehat kat rumah lagi

2 comments:

  1. laaaaaaaaaa cian....moga cepat sembuh yeak kak....dah le tarikh keramat gitu kak yeak heheeheh

    wah syok2 melaka dpt cuti umum ari kamis....leh rehat2....

    ReplyDelete
  2. semoga semua cepat sembuh yer....... wah2 lepak2 kat umah yerkk

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, October 20, 2010

20.10.2010

Mc hari ni
kena food poisoning
since malam tadi dok muntah-muntah
dan "cerry berry"
kesian Ez terjebak sama
kami berdua je yang kena yang lain
alhamdulillah
bila dah muntah-muntah tu sure la flat habiskan
badan lenguh-lenguh
tak tahan sangat serba tak kena dibuatnya
mujur pagi tadi Erfan & Mia ok je
daddy diaorang hantar pegi nursery
buatnya meraung tak nak pegi haru juga kan
owh hari ni malam ni kejap lagi
Ketua Menteri Melaka akan umumkan
MELAKA MAJU 20.10,2010,20.10
sejajar dengan itu semua warga Melaka
diberi cuti pada 21.10.2010
Alhamdulillah..dapat la saya sambung rehat kat rumah lagi

2 comments:

  1. laaaaaaaaaa cian....moga cepat sembuh yeak kak....dah le tarikh keramat gitu kak yeak heheeheh

    wah syok2 melaka dpt cuti umum ari kamis....leh rehat2....

    ReplyDelete
  2. semoga semua cepat sembuh yer....... wah2 lepak2 kat umah yerkk

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015