Saturday, October 23, 2010

Apa anda rasa kalau....

Apa anda rasa kalau....
*
*
*
*
*
*
CADAR RAYA BARU 
yang memang betul-betul baru
dipakai sekali dua
tetiba-tiba ada kesan...
CONTENGAN
Bukan sikit lak tu
siap conteng dengan pen lagi
(sapa la yang letak pen sepah2 nie)
Waaaaaa sangat sedih..
tapi nak buat macam mana
bukan boleh nak erase pun..
redha je la..
dan adakah ni juga bermakna
saya akan dapat membeli 
CADAR versi Raya Haji pulak
Owh nak tengok tak siapakah
orang disebalik tabir segala kejadian ini???
Mari kita tengok siapa yang kena..

Adakah siberuang POOH yang gebu ini punye keje????
Tidak-tidak cik POOH tidak bersalah sama sekali
 Ni la dia ARTIST CILIK yang berjaya
mencontengkan cadar mummy dia
Muka sedih je bila kena marah...
Kejap je insafnya tu

2 comments:

  1. mia!!!! amboi3 dia..

    notty eh!!

    xpe, nanti mummy bleh bli cadar baru... hehe..

    ReplyDelete
  2. hahahaahah si syomel ni yg menconteng kak yeak....abis laa cadar baru gitu....keh keh keh ...

    mmg marah kak, tapi lepas dah marah sure rase serba salah sebab termarah budak comel keh keh keh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, October 23, 2010

Apa anda rasa kalau....

Apa anda rasa kalau....
*
*
*
*
*
*
CADAR RAYA BARU 
yang memang betul-betul baru
dipakai sekali dua
tetiba-tiba ada kesan...
CONTENGAN
Bukan sikit lak tu
siap conteng dengan pen lagi
(sapa la yang letak pen sepah2 nie)
Waaaaaa sangat sedih..
tapi nak buat macam mana
bukan boleh nak erase pun..
redha je la..
dan adakah ni juga bermakna
saya akan dapat membeli 
CADAR versi Raya Haji pulak
Owh nak tengok tak siapakah
orang disebalik tabir segala kejadian ini???
Mari kita tengok siapa yang kena..

Adakah siberuang POOH yang gebu ini punye keje????
Tidak-tidak cik POOH tidak bersalah sama sekali
 Ni la dia ARTIST CILIK yang berjaya
mencontengkan cadar mummy dia
Muka sedih je bila kena marah...
Kejap je insafnya tu

2 comments:

  1. mia!!!! amboi3 dia..

    notty eh!!

    xpe, nanti mummy bleh bli cadar baru... hehe..

    ReplyDelete
  2. hahahaahah si syomel ni yg menconteng kak yeak....abis laa cadar baru gitu....keh keh keh ...

    mmg marah kak, tapi lepas dah marah sure rase serba salah sebab termarah budak comel keh keh keh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015