Saturday, October 2, 2010

Bertemu Yong ibu Chempaka

 Sweet pelaminnye..

Tadi kami memenuhi undangan ibu Chem
ke KENDURI KAWIN adiknya
rumah parents Yong memang dekat bebenar
dengan rumah kami kat Seremban
tapi kami tak pernah sekali pun
berkesempatan untuk berjumpa
Hari alhamdulillah kami berkesempatan
untuk berjumpa..dah memang kami ada kat Seremban
sejak semalam so tadi sebelum balik ke Melaka
untuk memenuhi undangan-undangan yang lain
kami singgah dulu kat TAMAN MARIDA 
dapat la jumpa Yong..cik Chem entah dimana..
sibuk melayan tetamu agaknya anak kecil tu

 Bersama tuan rumah..
terima kasih kerana sudi menjemput kami ye

3 comments:

  1. wah! emy dh jpa dengan yong.. cuma chem x de ye? mesti happy dok main ngan sepupu2 dia kot....

    cantik u berkebaya dear!!

    ReplyDelete
  2. emy.. mia dh ok ke dr demam? sian dia..

    ada award for u dear! sudi2kan.. tq

    ReplyDelete
  3. thanks kak. sudi hadir. sorry, mmg tak dapat nak entertain sgt..bizi ke sana sini.

    mia sedap je mkn hari tu kan. heheheh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, October 2, 2010

Bertemu Yong ibu Chempaka

 Sweet pelaminnye..

Tadi kami memenuhi undangan ibu Chem
ke KENDURI KAWIN adiknya
rumah parents Yong memang dekat bebenar
dengan rumah kami kat Seremban
tapi kami tak pernah sekali pun
berkesempatan untuk berjumpa
Hari alhamdulillah kami berkesempatan
untuk berjumpa..dah memang kami ada kat Seremban
sejak semalam so tadi sebelum balik ke Melaka
untuk memenuhi undangan-undangan yang lain
kami singgah dulu kat TAMAN MARIDA 
dapat la jumpa Yong..cik Chem entah dimana..
sibuk melayan tetamu agaknya anak kecil tu

 Bersama tuan rumah..
terima kasih kerana sudi menjemput kami ye

3 comments:

  1. wah! emy dh jpa dengan yong.. cuma chem x de ye? mesti happy dok main ngan sepupu2 dia kot....

    cantik u berkebaya dear!!

    ReplyDelete
  2. emy.. mia dh ok ke dr demam? sian dia..

    ada award for u dear! sudi2kan.. tq

    ReplyDelete
  3. thanks kak. sudi hadir. sorry, mmg tak dapat nak entertain sgt..bizi ke sana sini.

    mia sedap je mkn hari tu kan. heheheh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015