Tuesday, December 7, 2010

Asam Pedas

Menu malam tadi asam pedas ikan pari
TERBAIK ni hihihi
kalau asam pedas Hajah Mona,restoran yang terkenal kat Kota Laksamana tu
chait!! Masuk bakul angkat sendiri
tapi saya ni kalau asam pedas memang nak makan yang sendiri masak punye
kalau kat kedai tu rasa macam tak cukup kick!! (Piraaaah!!)
takde la..saja je hahaha takde hebat mana pun korang punye asam pedas lagi POWER kan
tapi ini la menu kami malam tadi 
dengan sayur bendi yang penuh tu makan pulak dengan nasi panas
perghhh..tak toleh kiri kanan

kat rumah ni kalau asam pedas kitaorang layan
ikan pari, ikan kembung & ikan tenggiri je
kalau ikan parang @ ikan terubuk kureng sikit
sebabnya banyak tulang :p
korang..layan gambar je la ye

3 comments:

  1. ayu memang suka makan asam pedas..tapi awat tak nampak cam asam pedas yg kuah kaler merah menyala tu..huhu

    ReplyDelete
  2. sedapnya dikkk .. dah bauu niehh
    makan ngan nasi panas2 memang kick hehehe
    akak memang suke sgt2 asam pedas nie :))

    ReplyDelete
  3. hadoi kak, kecur lieya kak woiiii.....tu laa kalo lieya pun gune ikan2 yg mcm akak ckp tu.....kdg2 buat ikan keli jugak...

    ikan parang mertua lieya rajin guna...dulu tak reti mkn sebab byk tulang...tapi dahlame2, terus minat plak.....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, December 7, 2010

Asam Pedas

Menu malam tadi asam pedas ikan pari
TERBAIK ni hihihi
kalau asam pedas Hajah Mona,restoran yang terkenal kat Kota Laksamana tu
chait!! Masuk bakul angkat sendiri
tapi saya ni kalau asam pedas memang nak makan yang sendiri masak punye
kalau kat kedai tu rasa macam tak cukup kick!! (Piraaaah!!)
takde la..saja je hahaha takde hebat mana pun korang punye asam pedas lagi POWER kan
tapi ini la menu kami malam tadi 
dengan sayur bendi yang penuh tu makan pulak dengan nasi panas
perghhh..tak toleh kiri kanan

kat rumah ni kalau asam pedas kitaorang layan
ikan pari, ikan kembung & ikan tenggiri je
kalau ikan parang @ ikan terubuk kureng sikit
sebabnya banyak tulang :p
korang..layan gambar je la ye

3 comments:

  1. ayu memang suka makan asam pedas..tapi awat tak nampak cam asam pedas yg kuah kaler merah menyala tu..huhu

    ReplyDelete
  2. sedapnya dikkk .. dah bauu niehh
    makan ngan nasi panas2 memang kick hehehe
    akak memang suke sgt2 asam pedas nie :))

    ReplyDelete
  3. hadoi kak, kecur lieya kak woiiii.....tu laa kalo lieya pun gune ikan2 yg mcm akak ckp tu.....kdg2 buat ikan keli jugak...

    ikan parang mertua lieya rajin guna...dulu tak reti mkn sebab byk tulang...tapi dahlame2, terus minat plak.....

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015