Wednesday, December 15, 2010

Saya mahu itu VOLKSWAGEN BEETLE


Saya mahu itu volkswagen beetle..
Pernah naik uncle saya punye VW Beetle yang latest edition ni..
masa time adik saya kawin itu hari
nak beli sendiri memang takde la..
tapi ada 1 cara untuk mendapatkan nya..
korang nak tak??
Jom la..kita ramai-ramai menonton OPRAH WINFREY show..

GILER KENTANG betul..Oprah Winfrey dah announced
untuk menghadiahkan kesemua 275 penonton bertuah rancangannya
sebuah VW Beetle (brand new) sempena Christmas..
tak caya sila baca kat SINI
kalau la dekat macam nak pegi KL 
harus ku terjah ni..
tapi ye la..pernah baca dalam magazine sebelum ni
yang nak masuk tengok rancangan dia tu pun ramai..
sebab every episod ada je hadiah misteri untuk penonton di studio
siapa tak nak kan..
owh kalau la satu hari nanti saya duit yang melimpah ruah sampai tak tahu nak buat apakan..
akan ku rembat sebiji itu Volkswagen Beetle..
nak yang colour pink macam kat bawah ni
BERANGAN je la..
Tapi ni kalau masukkan dalam WISH LIST tahun 2030 ok kot
sebab time tu dah nak pencen hahaha

2 comments:

  1. gile kan kak.....bile dah kaye sangat camtu laa...dulu2 pun die penah kasi keter jugak tau kat show die, tapi lieya lupe laaa tahun bile....untung betoi!!

    ReplyDelete
  2. beetle memang comel. mcm nostalgia.

    oprah mmg... ish, dia kena mai m'sia gini.

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, December 15, 2010

Saya mahu itu VOLKSWAGEN BEETLE


Saya mahu itu volkswagen beetle..
Pernah naik uncle saya punye VW Beetle yang latest edition ni..
masa time adik saya kawin itu hari
nak beli sendiri memang takde la..
tapi ada 1 cara untuk mendapatkan nya..
korang nak tak??
Jom la..kita ramai-ramai menonton OPRAH WINFREY show..

GILER KENTANG betul..Oprah Winfrey dah announced
untuk menghadiahkan kesemua 275 penonton bertuah rancangannya
sebuah VW Beetle (brand new) sempena Christmas..
tak caya sila baca kat SINI
kalau la dekat macam nak pegi KL 
harus ku terjah ni..
tapi ye la..pernah baca dalam magazine sebelum ni
yang nak masuk tengok rancangan dia tu pun ramai..
sebab every episod ada je hadiah misteri untuk penonton di studio
siapa tak nak kan..
owh kalau la satu hari nanti saya duit yang melimpah ruah sampai tak tahu nak buat apakan..
akan ku rembat sebiji itu Volkswagen Beetle..
nak yang colour pink macam kat bawah ni
BERANGAN je la..
Tapi ni kalau masukkan dalam WISH LIST tahun 2030 ok kot
sebab time tu dah nak pencen hahaha

2 comments:

  1. gile kan kak.....bile dah kaye sangat camtu laa...dulu2 pun die penah kasi keter jugak tau kat show die, tapi lieya lupe laaa tahun bile....untung betoi!!

    ReplyDelete
  2. beetle memang comel. mcm nostalgia.

    oprah mmg... ish, dia kena mai m'sia gini.

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015