Thursday, December 2, 2010

Terapi minda

Terapi minda yang terbaik adalah membeli belah kan..
maka esok saya dengan cik Mia akan melakukan
aktiviti terapi minda bersama-sama
sebab daddy on duty kat sekolah saya pulak terpaksa ke JPN esok pagi 
nak settle perkara-perkara yang sepatutnya dan balik dari JPN
saya memang dah buat plan awal-awal
mahu ke Casa Moda @ Jakel kat Melaka tu
untuk membeli kain sebab hujung bulan ni + awal bulan depan
ramai sepupu sepapat saya naik pelamin
so harus la pegi mencari kain yang mengikut temakan..
balik dari sana nak singgah Jusco
wakaka baguskan plan saya
tapi saya awal-awal lagi sudah membezakan 
antara KEPERLUAN & KEHENDAK dalam membeli sesuatu barang
owh harap-harap saya dapat mendisiplinkan diri saya sendiri esok
harapnya juga cik Mia well behave la ye esok..supaya tak mengganggu mood mummy hahahaha

so tunggu apa lagi SHOPPING TIME

7 comments:

  1. terapi terbaik kan kak
    haish...kalau zana ler kak..
    mmg bab2 shopping nie, aku failed bab nak mendisisplin kan diri and mendisiplin kan duit kat purse tu..asyik over budget jer...

    tu pasal ler aku tak boleh pakai duit plastik tu kak.....silap2 satu hari punya shopping boleh sampai over limit pakainya

    ReplyDelete
  2. macam tau2 jer kamu yer kak emy... linn dalam kol 3 nanti nak gi tgok sale anakkku kat kalng ni.. hahah

    ReplyDelete
  3. kat mana2 tgh sale nih..eo enjoy shopping:)

    ReplyDelete
  4. syoknyer shopping. mmg itu la terapi yg terbaik utk kaum hawa kan.. selamat brshopping

    ReplyDelete
  5. ruzi rembat kain cotton 4 lai ari tu d jakel.. 2 english cotton dan 2 lg jenis codroy tu.. 2 lai kain utk mil dan mak ruzi.. 2 lai kain linen utk kemeja hubby... so, mcm mana tadi? mia behavekan?

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Thursday, December 2, 2010

Terapi minda

Terapi minda yang terbaik adalah membeli belah kan..
maka esok saya dengan cik Mia akan melakukan
aktiviti terapi minda bersama-sama
sebab daddy on duty kat sekolah saya pulak terpaksa ke JPN esok pagi 
nak settle perkara-perkara yang sepatutnya dan balik dari JPN
saya memang dah buat plan awal-awal
mahu ke Casa Moda @ Jakel kat Melaka tu
untuk membeli kain sebab hujung bulan ni + awal bulan depan
ramai sepupu sepapat saya naik pelamin
so harus la pegi mencari kain yang mengikut temakan..
balik dari sana nak singgah Jusco
wakaka baguskan plan saya
tapi saya awal-awal lagi sudah membezakan 
antara KEPERLUAN & KEHENDAK dalam membeli sesuatu barang
owh harap-harap saya dapat mendisiplinkan diri saya sendiri esok
harapnya juga cik Mia well behave la ye esok..supaya tak mengganggu mood mummy hahahaha

so tunggu apa lagi SHOPPING TIME

7 comments:

  1. terapi terbaik kan kak
    haish...kalau zana ler kak..
    mmg bab2 shopping nie, aku failed bab nak mendisisplin kan diri and mendisiplin kan duit kat purse tu..asyik over budget jer...

    tu pasal ler aku tak boleh pakai duit plastik tu kak.....silap2 satu hari punya shopping boleh sampai over limit pakainya

    ReplyDelete
  2. macam tau2 jer kamu yer kak emy... linn dalam kol 3 nanti nak gi tgok sale anakkku kat kalng ni.. hahah

    ReplyDelete
  3. kat mana2 tgh sale nih..eo enjoy shopping:)

    ReplyDelete
  4. syoknyer shopping. mmg itu la terapi yg terbaik utk kaum hawa kan.. selamat brshopping

    ReplyDelete
  5. ruzi rembat kain cotton 4 lai ari tu d jakel.. 2 english cotton dan 2 lg jenis codroy tu.. 2 lai kain utk mil dan mak ruzi.. 2 lai kain linen utk kemeja hubby... so, mcm mana tadi? mia behavekan?

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015