Monday, January 10, 2011

Baru 2 minggu

Baru minggu ke2 mula bersekolah
cik Mia saya sudah pun dijangkiti virus selsema
begitu la kebiasaannya 
bila cuti panjang duduk dirumah
Mia sihat aje..jauh dari selsema segala
balik saje ke Kindy & nursery semua virus-virus nakal pun mula datang
since Mia selsema adalah harus anak dara kecik tu meragam
malam tadi sepanjang malam merengek
tadi ambik dia cepat dari nursery
harap-harap Mia cepat recover dari selsema tu
Mia ni antibodi dia memang lemah sikit
kalau ada je kanak2 lain kat nursery tu yang selsema
mudah je nak berjangkit
walaupun mummy dah bagi Mia makan scott emulsion setiap hari
dan Mia juga peminat fruitties especially oranges...
tapi virus sang selsema tetap berkenan dengan Mia..
MIA SAYANG..cepat sembuh ye,
mummy rindu nak tengok Mia senyum & gelak mcm selalu









5 comments:

  1. alahai ciannye...mmg mcm tu ar kak...kat sane kan byk virus2 nie.....harap2 mia cepat sembuh yeak...rajin2 mkn obat okey!~

    ReplyDelete
  2. siannya cik mia. tp biasa la kan. bila dah dok kat nursery or kindy nih, mudah la nk dpt sakit demam bagai tu kan.

    moga mia cpt smbuh k

    ReplyDelete
  3. mia.. cepat sembuh dear... biasalah tu.. nur pun kena chic pox kat tadika gak ari tu.. habis berjangkit ke abg dan abahnya..

    ReplyDelete
  4. salam kenal emy.

    yer, kalu hantar nursery memang camtu la. coz ramai kan?

    get well soon mia... :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, January 10, 2011

Baru 2 minggu

Baru minggu ke2 mula bersekolah
cik Mia saya sudah pun dijangkiti virus selsema
begitu la kebiasaannya 
bila cuti panjang duduk dirumah
Mia sihat aje..jauh dari selsema segala
balik saje ke Kindy & nursery semua virus-virus nakal pun mula datang
since Mia selsema adalah harus anak dara kecik tu meragam
malam tadi sepanjang malam merengek
tadi ambik dia cepat dari nursery
harap-harap Mia cepat recover dari selsema tu
Mia ni antibodi dia memang lemah sikit
kalau ada je kanak2 lain kat nursery tu yang selsema
mudah je nak berjangkit
walaupun mummy dah bagi Mia makan scott emulsion setiap hari
dan Mia juga peminat fruitties especially oranges...
tapi virus sang selsema tetap berkenan dengan Mia..
MIA SAYANG..cepat sembuh ye,
mummy rindu nak tengok Mia senyum & gelak mcm selalu









5 comments:

  1. alahai ciannye...mmg mcm tu ar kak...kat sane kan byk virus2 nie.....harap2 mia cepat sembuh yeak...rajin2 mkn obat okey!~

    ReplyDelete
  2. siannya cik mia. tp biasa la kan. bila dah dok kat nursery or kindy nih, mudah la nk dpt sakit demam bagai tu kan.

    moga mia cpt smbuh k

    ReplyDelete
  3. mia.. cepat sembuh dear... biasalah tu.. nur pun kena chic pox kat tadika gak ari tu.. habis berjangkit ke abg dan abahnya..

    ReplyDelete
  4. salam kenal emy.

    yer, kalu hantar nursery memang camtu la. coz ramai kan?

    get well soon mia... :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015