Friday, January 28, 2011

MENCABAR MINDA

Mencabar minda sungguh la
ni kira 1st task agak besar
untuk tahun 2011 ni tau..
nak tahu apa dia???
meh sini nak share...

Esok kat sekolah saya ada 
MAJLIS PERJUMPAAN IBUBAPA TAHUN 6
sekali dengan ceramah motivasi keibubapaan..


 Majlis Ilmu tu ok la kan..
memang memberi manfaat kepada parents punye..
yang buat minda saya sangat-sangat tercabar tu bila tengok pada jawatankuasa


kalau tak berapa nampak
meh nak close up sikit tang nama tu
nampak tak??
esok kena jadi PENGACARA MAJLIS tu
ala tu pun nak kecohkan..bukan jadi MC Anugerah Bintang Popular
setakat MC kat sekolah pun nak heboh
tapi ye la weii..saya kan tak berapa nak berani
lagi pun saya ni sangat tebal dengan sifat pemalu
chet!! Piraaaah
Tapi serius ni..debar kemain ni tau
masa kat sekolah tadi tak lak rasa apa-apa
tapi bila balik rumah 
ngadap lappy dok karang skrip
baru la rasa debar..macam nak luruh pun ada
adoi hai..part berhadapan dengan orang ramai
dalam dewan ni yang buat saya gementar
dalam ramai-ramai cikgu kat sekolah tu
saya pun la yang terpilih
saya ok je..think positive
walaupun hati gundah gulana
hehehe
harap-harap semuanya berjalan lancar..
skrip pengacaraan pun dah siap
gigih tu...

 WISH ME LUCK!!!

2 comments:

  1. gud luck dik .. ermm dik kenapa appearance blog adik mengecil ..

    ReplyDelete
  2. Salam Emy,

    gud luck dear.

    Akak dulu masa ngajar penah jd MC masa lawatan Dato Lee Lam Thye. Menggeletar gak memula tu..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, January 28, 2011

MENCABAR MINDA

Mencabar minda sungguh la
ni kira 1st task agak besar
untuk tahun 2011 ni tau..
nak tahu apa dia???
meh sini nak share...

Esok kat sekolah saya ada 
MAJLIS PERJUMPAAN IBUBAPA TAHUN 6
sekali dengan ceramah motivasi keibubapaan..


 Majlis Ilmu tu ok la kan..
memang memberi manfaat kepada parents punye..
yang buat minda saya sangat-sangat tercabar tu bila tengok pada jawatankuasa


kalau tak berapa nampak
meh nak close up sikit tang nama tu
nampak tak??
esok kena jadi PENGACARA MAJLIS tu
ala tu pun nak kecohkan..bukan jadi MC Anugerah Bintang Popular
setakat MC kat sekolah pun nak heboh
tapi ye la weii..saya kan tak berapa nak berani
lagi pun saya ni sangat tebal dengan sifat pemalu
chet!! Piraaaah
Tapi serius ni..debar kemain ni tau
masa kat sekolah tadi tak lak rasa apa-apa
tapi bila balik rumah 
ngadap lappy dok karang skrip
baru la rasa debar..macam nak luruh pun ada
adoi hai..part berhadapan dengan orang ramai
dalam dewan ni yang buat saya gementar
dalam ramai-ramai cikgu kat sekolah tu
saya pun la yang terpilih
saya ok je..think positive
walaupun hati gundah gulana
hehehe
harap-harap semuanya berjalan lancar..
skrip pengacaraan pun dah siap
gigih tu...

 WISH ME LUCK!!!

2 comments:

  1. gud luck dik .. ermm dik kenapa appearance blog adik mengecil ..

    ReplyDelete
  2. Salam Emy,

    gud luck dear.

    Akak dulu masa ngajar penah jd MC masa lawatan Dato Lee Lam Thye. Menggeletar gak memula tu..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015