Saturday, January 22, 2011

Menghilang


Lama saya menghilang
hilang dalam timbunan kerja-kerja yang tak berkesudahan
huhuhu biasala kan semua orang pun sibuk
tapi sejak kebelakangan ini
saya memang betul-betul sibuk
bukan setakat BUSY AS A BEE lagi dah ni
BUSY TAHAP GABAN dah
tengok pc pun main jeling-jeling je
kalau on notebook pun memang betul-betul untuk buat keje
tak boleh nak cilok even nak jenguk fb
walaupun hati meronta-ronta hahaha
kesian saya kan
ni semua penangan KSSR huh!!
takpe la saya yang menurut perintah lagi pun
alhamdulillah walaupun masih belum selesai
tapi insyallah saya dah boleh uruskan masa 24 jam yang ada tu
dengan sebaik mungkin..
pssst banyak sungguh cerita tertangguh ni..TUNGGU ye

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, January 22, 2011

Menghilang


Lama saya menghilang
hilang dalam timbunan kerja-kerja yang tak berkesudahan
huhuhu biasala kan semua orang pun sibuk
tapi sejak kebelakangan ini
saya memang betul-betul sibuk
bukan setakat BUSY AS A BEE lagi dah ni
BUSY TAHAP GABAN dah
tengok pc pun main jeling-jeling je
kalau on notebook pun memang betul-betul untuk buat keje
tak boleh nak cilok even nak jenguk fb
walaupun hati meronta-ronta hahaha
kesian saya kan
ni semua penangan KSSR huh!!
takpe la saya yang menurut perintah lagi pun
alhamdulillah walaupun masih belum selesai
tapi insyallah saya dah boleh uruskan masa 24 jam yang ada tu
dengan sebaik mungkin..
pssst banyak sungguh cerita tertangguh ni..TUNGGU ye

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015