Wednesday, February 9, 2011

Happy Birthday Sayang

  
Hari ni 10 February 2011
genap usia Ezhan 9 tahun
owh cepatnya masa berlalu
rasa macam baru semalam masuk labor room
tak sedar pun pantasnya masa berlari
dah besar dah anak mummy sorang ni
banyak betul perubahan pada diri Ezhan sekarang ni
yang paling ketara Ezhan ni seorang yang
sangat pemalu pendiam..
cikgu2 dia kata susah nak dengar dia bercakap masa dalam kelas
bercakap bila perlu saja..
ada positif & negatifnya benda-benda begini
risau pulak bila memikirkannya..
apa-apa pun buat
MUHAMMAD EZHAN SHAFRI
ingatlah..
Daddy & Mummy sayang Ez,
semoga Ez akan terus membesar sebagai seorang anak yang soleh
berjaya dalam hidup,dunia & akhirat
berguna kepada bangsa & negara
adik-adik sayang Ez juga,
mudah-mudahan Ez akan dapat terus menjadi seorang abang yang bertanggungjawab
kepada Erfan & Mia
Teruskan berusaha agar lebih cemerlang and make the whole family proud of you..
HUGS & KISSES FROM US...
HAPPY BIRTHDAY
9 tahun lalu..
 Our 1st family potrait..
(owh I missed that shape :p)

 Semua untuk mu..
 
 
~You'll never walk alone~

3 comments:

  1. Happy birthday to big boy. Kejap je kan.. Kengkadang tak terkejar dek kita.. Tgk2 anak dah besar dari kita..

    ReplyDelete
  2. happy birthday ezhan

    semoga jadi anak yang baik dan taat pada mummy dn daddy

    ReplyDelete
  3. Happy birthday ez! Suka gmbr last skali tu!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, February 9, 2011

Happy Birthday Sayang

  
Hari ni 10 February 2011
genap usia Ezhan 9 tahun
owh cepatnya masa berlalu
rasa macam baru semalam masuk labor room
tak sedar pun pantasnya masa berlari
dah besar dah anak mummy sorang ni
banyak betul perubahan pada diri Ezhan sekarang ni
yang paling ketara Ezhan ni seorang yang
sangat pemalu pendiam..
cikgu2 dia kata susah nak dengar dia bercakap masa dalam kelas
bercakap bila perlu saja..
ada positif & negatifnya benda-benda begini
risau pulak bila memikirkannya..
apa-apa pun buat
MUHAMMAD EZHAN SHAFRI
ingatlah..
Daddy & Mummy sayang Ez,
semoga Ez akan terus membesar sebagai seorang anak yang soleh
berjaya dalam hidup,dunia & akhirat
berguna kepada bangsa & negara
adik-adik sayang Ez juga,
mudah-mudahan Ez akan dapat terus menjadi seorang abang yang bertanggungjawab
kepada Erfan & Mia
Teruskan berusaha agar lebih cemerlang and make the whole family proud of you..
HUGS & KISSES FROM US...
HAPPY BIRTHDAY
9 tahun lalu..
 Our 1st family potrait..
(owh I missed that shape :p)

 Semua untuk mu..
 
 
~You'll never walk alone~

3 comments:

  1. Happy birthday to big boy. Kejap je kan.. Kengkadang tak terkejar dek kita.. Tgk2 anak dah besar dari kita..

    ReplyDelete
  2. happy birthday ezhan

    semoga jadi anak yang baik dan taat pada mummy dn daddy

    ReplyDelete
  3. Happy birthday ez! Suka gmbr last skali tu!

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015