Saturday, February 5, 2011

Smocking Dress-in progress


Waaa..baca tajuk kemain lagi ye
tapi memang betul smocking dress untuk cik Mia saya
dalam proses untuk disiapkan..
mummy Mia rasa sungguh tak sabar
nak mengayakan Mia dengan smocking dress polka dot itu
tapi jangan la salah sangka ye
bukan mummy Mia yang jahit
tapi nanny Mia yang sedang gigih bertungkus lumus
menjahit smocking dress untuk satu-satunya 
cucu perempuan dia ni hahahaha
serious..mummy saya memang pandai jahit
smocking dress tapi saya malas belum ada keinginan
untuk belajar hehehe 
bila terasa nak pakaikan Mia dengan smocking dress
beli je kat kedai,macam-macam pattern ada
hahahaha (memang dasar pemalas banyak la pulak alasanya kan..)
target nak pakaikan Mia time wedding cousin saya
hujung February ni
kalau sempat nanny dia siapkan insyallah
nanti mummy Mia tayang kat sini ye

3 comments:

  1. nanti mia pakai, tempek gambar sini ye:)

    ReplyDelete
  2. canteknye...emy open for orders tak? open lah..openlah..hehehe

    ReplyDelete
  3. dulu masa akak kecik2 nenek sedara sellau buatkan gaun camni..cantik sangat kan..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, February 5, 2011

Smocking Dress-in progress


Waaa..baca tajuk kemain lagi ye
tapi memang betul smocking dress untuk cik Mia saya
dalam proses untuk disiapkan..
mummy Mia rasa sungguh tak sabar
nak mengayakan Mia dengan smocking dress polka dot itu
tapi jangan la salah sangka ye
bukan mummy Mia yang jahit
tapi nanny Mia yang sedang gigih bertungkus lumus
menjahit smocking dress untuk satu-satunya 
cucu perempuan dia ni hahahaha
serious..mummy saya memang pandai jahit
smocking dress tapi saya malas belum ada keinginan
untuk belajar hehehe 
bila terasa nak pakaikan Mia dengan smocking dress
beli je kat kedai,macam-macam pattern ada
hahahaha (memang dasar pemalas banyak la pulak alasanya kan..)
target nak pakaikan Mia time wedding cousin saya
hujung February ni
kalau sempat nanny dia siapkan insyallah
nanti mummy Mia tayang kat sini ye

3 comments:

  1. nanti mia pakai, tempek gambar sini ye:)

    ReplyDelete
  2. canteknye...emy open for orders tak? open lah..openlah..hehehe

    ReplyDelete
  3. dulu masa akak kecik2 nenek sedara sellau buatkan gaun camni..cantik sangat kan..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015