Wednesday, February 23, 2011

Tau fu fa


 *IMAGE CREDIT TO GOOGLE
Sejak sakit gigi+gusi ni
Tau fu fa dah jadi makanan kegemaran pulak
kalau sebelum ni pegi pasar malam
sebelah mata pun tak pandang
sebab heboh carik benda lain 
tapi sekarang itu la yang jadi pujaan hati
hehehe ye la kang makan yang keras-keras
sure mendodoi sakitkan..
tak nak tangguh risiko dan kini
saya adalah pengemar setia tau fu fa..
makan sejuk-sejuk simpan dalam fridge 
memang ngam hooo betul la

6 comments:

  1. kalau produk soya..sy cuma suke tempe dgn kicap je.hehehe

    air soya tak reti nak minum..mcm org yang tak reti minum kopi kot.tau fu fa ape lagi

    kalau hubby, ni faveret dia ni..

    ReplyDelete
  2. fuh memang x tahan .. nak2 yg panas2 makan ngan air gule melaka tuu edehhhh

    ReplyDelete
  3. sian nye.. sakit gigi ke.. hadoiiiii... mmg kena makan makanan yg lembut2.. tau foo fa adalah pilihan terbaek... get well soon yah..

    ReplyDelete
  4. wah..boleh slim la camni emy..hari2 mkn tau fu fa, dah lame xmkn...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. Ruzi x pnh mkn. May b 1 day nanti ruzi try. Ruzi ada buat entry 4 u & aimi. Kat tajuk biarkn bunga berkembang. Hope u sudi bc. Tq

    ReplyDelete
  6. ini peberet lieya sepanjang zaman kak....kalo bel kat pasar mlm tu mau 3-4 bekas, lepas tu boh dlm peti ais kasi sejuk dulu baru mkn ....

    semoga akak sihat yeak...mmg seksa sakit gigi nieh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, February 23, 2011

Tau fu fa


 *IMAGE CREDIT TO GOOGLE
Sejak sakit gigi+gusi ni
Tau fu fa dah jadi makanan kegemaran pulak
kalau sebelum ni pegi pasar malam
sebelah mata pun tak pandang
sebab heboh carik benda lain 
tapi sekarang itu la yang jadi pujaan hati
hehehe ye la kang makan yang keras-keras
sure mendodoi sakitkan..
tak nak tangguh risiko dan kini
saya adalah pengemar setia tau fu fa..
makan sejuk-sejuk simpan dalam fridge 
memang ngam hooo betul la

6 comments:

  1. kalau produk soya..sy cuma suke tempe dgn kicap je.hehehe

    air soya tak reti nak minum..mcm org yang tak reti minum kopi kot.tau fu fa ape lagi

    kalau hubby, ni faveret dia ni..

    ReplyDelete
  2. fuh memang x tahan .. nak2 yg panas2 makan ngan air gule melaka tuu edehhhh

    ReplyDelete
  3. sian nye.. sakit gigi ke.. hadoiiiii... mmg kena makan makanan yg lembut2.. tau foo fa adalah pilihan terbaek... get well soon yah..

    ReplyDelete
  4. wah..boleh slim la camni emy..hari2 mkn tau fu fa, dah lame xmkn...huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. Ruzi x pnh mkn. May b 1 day nanti ruzi try. Ruzi ada buat entry 4 u & aimi. Kat tajuk biarkn bunga berkembang. Hope u sudi bc. Tq

    ReplyDelete
  6. ini peberet lieya sepanjang zaman kak....kalo bel kat pasar mlm tu mau 3-4 bekas, lepas tu boh dlm peti ais kasi sejuk dulu baru mkn ....

    semoga akak sihat yeak...mmg seksa sakit gigi nieh

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015