Monday, March 14, 2011

Apa tu ye???

Lately ni kalau mummy sibuk masak (yang sekali sekala tu) 
kat dapur..sure Mia pun akan sibuk sama
for sure dia tak kan sampai nak tengok apa yang mummy buat
Mia akan berdiri atas stool IKEA tu
pastu kepoh la tanya itu dan ini
ni kejadian baru-baru ni
menganga mulut cik Mia..
tengok apa la tu ye??
 SI SIPUT SEDUT rupanya hehehe
 Kemain sibuk Mia tengok siput sedut
pertama kali dalam hidup dia tengok siput sedut ni
muahahaha..
mummy siap asing kan beberapa ekor utk tatapan Mia
dia siap usung mangkuk biru tu ke depan nak tunjuk kat Ezhan & Erfan
abang-abang berdua tu pulak geli gelaman hahahaha

3 comments:

  1. budak2 semua sure pelik .. kalau anak2 akak memang pelik sgt2 .. akak punn x pernah makan siput nie dik :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    ayu xmkn siput sedut ..~geli~ kehkehkeh...:P

    ReplyDelete
  3. heheh... bile tgk gitu, geli plak nak makan siput sedut..tapi masak lemak siput sedut mmg terbaekkkk;)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, March 14, 2011

Apa tu ye???

Lately ni kalau mummy sibuk masak (yang sekali sekala tu) 
kat dapur..sure Mia pun akan sibuk sama
for sure dia tak kan sampai nak tengok apa yang mummy buat
Mia akan berdiri atas stool IKEA tu
pastu kepoh la tanya itu dan ini
ni kejadian baru-baru ni
menganga mulut cik Mia..
tengok apa la tu ye??
 SI SIPUT SEDUT rupanya hehehe
 Kemain sibuk Mia tengok siput sedut
pertama kali dalam hidup dia tengok siput sedut ni
muahahaha..
mummy siap asing kan beberapa ekor utk tatapan Mia
dia siap usung mangkuk biru tu ke depan nak tunjuk kat Ezhan & Erfan
abang-abang berdua tu pulak geli gelaman hahahaha

3 comments:

  1. budak2 semua sure pelik .. kalau anak2 akak memang pelik sgt2 .. akak punn x pernah makan siput nie dik :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    ayu xmkn siput sedut ..~geli~ kehkehkeh...:P

    ReplyDelete
  3. heheh... bile tgk gitu, geli plak nak makan siput sedut..tapi masak lemak siput sedut mmg terbaekkkk;)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015