Wednesday, March 2, 2011

Dia dah lari

Lama betul tak update
sibuk pun ye juga takde mood pun ye
entah la sejak lepas sakit gigi hari tu
mood macam dah hilang
sebab banyak sangat keje kot
walhal banyak cerita nak diabadikan disini
nanti la ada masa akan keluar satu persatu
cerita ceriti tu
buat masa ni nak pegi kejar dulu mood yang dah lari tu
sebelum dia lari lebih jauh kan...

 
 Tapi yang pasti saya merindui kalian semua..


3 comments:

  1. cepat kejar dia.. cepat kejar!! ngeeeee

    ReplyDelete
  2. saya pun sakit gigi skang..huhuuh ntah2 lps ni jadik mls update blog heheh.. takpe2, kayuh2 pelan2:)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, March 2, 2011

Dia dah lari

Lama betul tak update
sibuk pun ye juga takde mood pun ye
entah la sejak lepas sakit gigi hari tu
mood macam dah hilang
sebab banyak sangat keje kot
walhal banyak cerita nak diabadikan disini
nanti la ada masa akan keluar satu persatu
cerita ceriti tu
buat masa ni nak pegi kejar dulu mood yang dah lari tu
sebelum dia lari lebih jauh kan...

 
 Tapi yang pasti saya merindui kalian semua..


3 comments:

  1. cepat kejar dia.. cepat kejar!! ngeeeee

    ReplyDelete
  2. saya pun sakit gigi skang..huhuuh ntah2 lps ni jadik mls update blog heheh.. takpe2, kayuh2 pelan2:)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015