Friday, March 11, 2011

Ia Datang Lagi...


Ia datang lagi
ye..CUTI SEKOLAH
datang lagi (kejap je dah cuti penggal)
walaupun hanya untuk beberapa hari
tapi syukur la ia sudah memadai rasanya
dapat merehatkan minda & meluangkan masa bersama keluarga
terutamanya anak-anak

Tinggalkan sebentar timbunan kerja sekolah yang ada
walaupun kelas tambahan malam tetap berjalan seperti biasakan..
Ke mana destinasi kita kali ini
belum dapat dipastikan lagi
Perancangan awal hari tu ingatkan nak ke Terengganu
(menghantar pengantin) + on the way balik boleh singgah mana-mana kan
tapi kami salah date
kenduri kat Terengganu minggu lepas & kami tak dapat join pun
time hari sekolah susah sikit nak gerak jauh-jauh
insyallah 1 hari nanti kami kembara ke sana pulak
untuk cuti kali ni kemana kita ye???
Bestnya kalau dapat bercuti begini..
Hilang semua masalah hehehehe

2 comments:

  1. SELAMAT BERCUTI CIKGU ^__^

    ReplyDelete
  2. ya its olidays .. tapi akak kerja jugak .. amik cuti dah nak ujung2 huhu nak buat camner ..

    anyway eppy olidays dikk :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, March 11, 2011

Ia Datang Lagi...


Ia datang lagi
ye..CUTI SEKOLAH
datang lagi (kejap je dah cuti penggal)
walaupun hanya untuk beberapa hari
tapi syukur la ia sudah memadai rasanya
dapat merehatkan minda & meluangkan masa bersama keluarga
terutamanya anak-anak

Tinggalkan sebentar timbunan kerja sekolah yang ada
walaupun kelas tambahan malam tetap berjalan seperti biasakan..
Ke mana destinasi kita kali ini
belum dapat dipastikan lagi
Perancangan awal hari tu ingatkan nak ke Terengganu
(menghantar pengantin) + on the way balik boleh singgah mana-mana kan
tapi kami salah date
kenduri kat Terengganu minggu lepas & kami tak dapat join pun
time hari sekolah susah sikit nak gerak jauh-jauh
insyallah 1 hari nanti kami kembara ke sana pulak
untuk cuti kali ni kemana kita ye???
Bestnya kalau dapat bercuti begini..
Hilang semua masalah hehehehe

2 comments:

  1. SELAMAT BERCUTI CIKGU ^__^

    ReplyDelete
  2. ya its olidays .. tapi akak kerja jugak .. amik cuti dah nak ujung2 huhu nak buat camner ..

    anyway eppy olidays dikk :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015