Wednesday, March 23, 2011

Penat tapi berbaloi


P.E.N.A.T
itu kita mode untuk 3 hari ni
ye la dari pagi seawal pukul 7
dah bawak budak ke stadium
sampai la pukul 6 lebih baru sampai rumah
dan untuk hari pertama saya sampai di rumah
pukul 7.45 sebab hari pertama ada
MAJLIS PERASMIAN 
 esok dah pun last day
tak sabar nak ke sekolah semula on Friday
walau apa pun penat lelah kami bertiga di Stadium tu
berbaloi bila anak-anak Laksamana berjaya membawa balik 
pingat EMAS..alhamdulillah..

biar pun Penat tapi cikgu-cikgu rasa puas
baru la berbaloikan..
esok last day 
kita pulun banyak-banyak pingat lagi ye
owh kita pulak macam la aku pun lari sama 
nghehehehe

4 comments:

  1. wah...cemerlang anak murid kak emy...tgk laa sape cikgunye yeak tak hihihihi...

    tahniah kak..semoga kilauan emas byk dlm genggaman!!~

    ReplyDelete
  2. betul tu lieya... cikgu dia yg sangat cemerlang.. tahniah sis...

    sila pelukskan cik mia utk saya yer

    ReplyDelete
  3. Congratulation..Suka kan.. nnti leh belanja bebudak.

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Wednesday, March 23, 2011

Penat tapi berbaloi


P.E.N.A.T
itu kita mode untuk 3 hari ni
ye la dari pagi seawal pukul 7
dah bawak budak ke stadium
sampai la pukul 6 lebih baru sampai rumah
dan untuk hari pertama saya sampai di rumah
pukul 7.45 sebab hari pertama ada
MAJLIS PERASMIAN 
 esok dah pun last day
tak sabar nak ke sekolah semula on Friday
walau apa pun penat lelah kami bertiga di Stadium tu
berbaloi bila anak-anak Laksamana berjaya membawa balik 
pingat EMAS..alhamdulillah..

biar pun Penat tapi cikgu-cikgu rasa puas
baru la berbaloikan..
esok last day 
kita pulun banyak-banyak pingat lagi ye
owh kita pulak macam la aku pun lari sama 
nghehehehe

4 comments:

  1. wah...cemerlang anak murid kak emy...tgk laa sape cikgunye yeak tak hihihihi...

    tahniah kak..semoga kilauan emas byk dlm genggaman!!~

    ReplyDelete
  2. betul tu lieya... cikgu dia yg sangat cemerlang.. tahniah sis...

    sila pelukskan cik mia utk saya yer

    ReplyDelete
  3. Congratulation..Suka kan.. nnti leh belanja bebudak.

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015