Saturday, November 12, 2011

MALAM TAUTAN KASIH & HARI ANUGERAH GURU

Alhamdulillah..
Semalam telah berlansung dengan jayanya
MALAM TAUTAN KASIH
&
HARI ANUGERAH GURU
untuk warga SK Sri Laksamana bagi tahun 2011
Majlis makan malam diadakan di Naza Talyya, Melaka
macam biasa la ramai antara kami datang solo
adakalanya majlis macam ni kurang sesuai bawa anak-anak kan
ada yang datang berdua dengan couple
tapi kalau saya nak datang berdua
rakyat jelata yang bertiga tu nak letak mana kan..
so malam tadi saya pergi bertiga dengan kawan-kawan yang pegi SOLO juga
kami gerak awal sikit dan maghrib disana
Makanan not bad.
Guru Besar memang dah sediakan banyak hamper 
untuk beberapa anugerah malam ni
dan AJK Kelab Staf juga dah sediakan hadiah untuk cabutan bertuah.
Walaupun tak menang apa-apa hadiah untuk cabutan bertuah tapi
Alhamdulillah saya dapat hamper..
saya dapat Anugerah untuk Kategori
Lesson Plan terbaik dan dihantar on time
Ada dua pemenang untuk kategori ni 
yang buat moment ni jadi lagi best bila 
my BFF pun menang kategori yang sama
syukur la Adeline kan
Tapi sebenarnya ramai yang terbaik juga untuk kategori ini
cuma mungkin rezeki kami malam ni kan
Panitia kami (Panitia Bahasa Inggeris) pun menang malam tadi
untuk kategori Pengurusan Fail Panitia terbaik
semoga dengan penghargaan yang diberikan 
akan menjadi pembakar semangat buat kami semua..
insyallah
Sebelum majlis bermula
jom posing atas mini stage tu kejap
Bersama rakan-rakan seperjuangan
Nombor-nombor
mana satu yang bertuah???

Mereka yang bertuah dapat hadiah misteri..

Antara hamper yang ada
saya... :-)
kawan baik saya
Ketua Panitia saya

Ada rezeki tahun depan kita jumpe lagi
Tahniah buat yang menang dan tahniah juga untuk
barisan AJK Kelab Staf SKSL atas penganjuran majlis malam tadi

1 comment:

  1. kalau jamuan dan keraian buat di hotel paling x tahan menu nyee lah .. semua nak makan kan :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, November 12, 2011

MALAM TAUTAN KASIH & HARI ANUGERAH GURU

Alhamdulillah..
Semalam telah berlansung dengan jayanya
MALAM TAUTAN KASIH
&
HARI ANUGERAH GURU
untuk warga SK Sri Laksamana bagi tahun 2011
Majlis makan malam diadakan di Naza Talyya, Melaka
macam biasa la ramai antara kami datang solo
adakalanya majlis macam ni kurang sesuai bawa anak-anak kan
ada yang datang berdua dengan couple
tapi kalau saya nak datang berdua
rakyat jelata yang bertiga tu nak letak mana kan..
so malam tadi saya pergi bertiga dengan kawan-kawan yang pegi SOLO juga
kami gerak awal sikit dan maghrib disana
Makanan not bad.
Guru Besar memang dah sediakan banyak hamper 
untuk beberapa anugerah malam ni
dan AJK Kelab Staf juga dah sediakan hadiah untuk cabutan bertuah.
Walaupun tak menang apa-apa hadiah untuk cabutan bertuah tapi
Alhamdulillah saya dapat hamper..
saya dapat Anugerah untuk Kategori
Lesson Plan terbaik dan dihantar on time
Ada dua pemenang untuk kategori ni 
yang buat moment ni jadi lagi best bila 
my BFF pun menang kategori yang sama
syukur la Adeline kan
Tapi sebenarnya ramai yang terbaik juga untuk kategori ini
cuma mungkin rezeki kami malam ni kan
Panitia kami (Panitia Bahasa Inggeris) pun menang malam tadi
untuk kategori Pengurusan Fail Panitia terbaik
semoga dengan penghargaan yang diberikan 
akan menjadi pembakar semangat buat kami semua..
insyallah
Sebelum majlis bermula
jom posing atas mini stage tu kejap
Bersama rakan-rakan seperjuangan
Nombor-nombor
mana satu yang bertuah???

Mereka yang bertuah dapat hadiah misteri..

Antara hamper yang ada
saya... :-)
kawan baik saya
Ketua Panitia saya

Ada rezeki tahun depan kita jumpe lagi
Tahniah buat yang menang dan tahniah juga untuk
barisan AJK Kelab Staf SKSL atas penganjuran majlis malam tadi

1 comment:

  1. kalau jamuan dan keraian buat di hotel paling x tahan menu nyee lah .. semua nak makan kan :)

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015