Friday, December 9, 2011

*Cuti-cuti Malaysia*


Yeah!! Kami nak pegi bercuti
Dekat-dekat sini saja
CUTI-CUTI MALAYSIA
ingat hari tu nak seberang lautan
tapi sampai ke hari ni tak dapat
approval lagi..
saya pun lupa nak apply awal-awal
takpe la ada rezeki tahun depan
boleh plan lain pulak
sekarang ni dok sibuk packing
baju anak-anak, baju suami + baju sendiri jugak


barang-barang keperluan lain juga
Erfan dengan Mia hari-hari
dok berlagu bila nak pegi hotel..
bila nak pegi hotel..
ADOI!! Sabar je la..
Kami pergi tak lama..
dari hari Sabtu dan insyallah Rabu dah
HOME SWEET HOME semula..
Esok kami akan mula membelah laluan
LEBUHRAYA UTARA-SELATAN
menuju arah Utara
Harap cuca baik esok
supaya perjalanan kami lancar
Moga kami selamat sampai ke destinasi.
INSYALLAH

3 comments:

  1. wahhh.. kemana tu? selamat bercuti dan enjoyyyyyy....

    ReplyDelete
  2. semoga perjalanan selamat. happy happy yee..

    ReplyDelete
  3. kemanani.. selamat berholiday... semoga semuanya happy dan selamat belaka... akakpun dah tengok ombak rindu.. memang suka sangat22222

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Friday, December 9, 2011

*Cuti-cuti Malaysia*


Yeah!! Kami nak pegi bercuti
Dekat-dekat sini saja
CUTI-CUTI MALAYSIA
ingat hari tu nak seberang lautan
tapi sampai ke hari ni tak dapat
approval lagi..
saya pun lupa nak apply awal-awal
takpe la ada rezeki tahun depan
boleh plan lain pulak
sekarang ni dok sibuk packing
baju anak-anak, baju suami + baju sendiri jugak


barang-barang keperluan lain juga
Erfan dengan Mia hari-hari
dok berlagu bila nak pegi hotel..
bila nak pegi hotel..
ADOI!! Sabar je la..
Kami pergi tak lama..
dari hari Sabtu dan insyallah Rabu dah
HOME SWEET HOME semula..
Esok kami akan mula membelah laluan
LEBUHRAYA UTARA-SELATAN
menuju arah Utara
Harap cuca baik esok
supaya perjalanan kami lancar
Moga kami selamat sampai ke destinasi.
INSYALLAH

3 comments:

  1. wahhh.. kemana tu? selamat bercuti dan enjoyyyyyy....

    ReplyDelete
  2. semoga perjalanan selamat. happy happy yee..

    ReplyDelete
  3. kemanani.. selamat berholiday... semoga semuanya happy dan selamat belaka... akakpun dah tengok ombak rindu.. memang suka sangat22222

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015