Tuesday, December 27, 2011

New Interest..nyata jelita???

Saya dah ada new interest
Kalau sebelum ni suka buat koleksi pinggan mangkuk
since hubby dah suruh stop sebab dah x muat almari
so terpaksa la saya cari hobby baru..
Hobby baru ni buat saya betul-betul menggila
sebabnya asyik nak membeli je kejenya
tapi takpe cuti sekolah bakal berakhirkan
so takde la kemaruk sangat saya nak membeli lagi
kadang-kadang je la kalau turun KL kan
tak pun kita beli online saje :p
sudah mula jatuh cinta dengan
TUDUNG FAREEDA..NYATA JELITA ni
*image credit to FB Fareeda Nyata Jelita
haha walaupun tak berapa nak jelita
tapi feeling perlu ada
gigih tau ke Butik Fareeda di Bangi tu
merembat beberapa helai
sehingga hampir habis Bonus haha 
x la acah je
tapi kalau ikut hati mau lagi banyak diborong
tapi bak kata orang tua-tua
IKUT HATI,MATI hihihii
tayang satu je la kat sini ye..
apa-apa pun saya tetap sayang dengan tudung-tudung bawal
& ARIANI  yang saya ada juga
ni sekadar menambah koleksi..

2 comments:

  1. cantikkk.. saya minat tudung fareeda nie.. tapi bila pakai rasa cam tak sesuai jerk kat mukaa nie..

    ReplyDelete
  2. maksud hubby hentikan segala bentuk koleksi.. hahaha stop satu, pindah hobi baru pulak..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, December 27, 2011

New Interest..nyata jelita???

Saya dah ada new interest
Kalau sebelum ni suka buat koleksi pinggan mangkuk
since hubby dah suruh stop sebab dah x muat almari
so terpaksa la saya cari hobby baru..
Hobby baru ni buat saya betul-betul menggila
sebabnya asyik nak membeli je kejenya
tapi takpe cuti sekolah bakal berakhirkan
so takde la kemaruk sangat saya nak membeli lagi
kadang-kadang je la kalau turun KL kan
tak pun kita beli online saje :p
sudah mula jatuh cinta dengan
TUDUNG FAREEDA..NYATA JELITA ni
*image credit to FB Fareeda Nyata Jelita
haha walaupun tak berapa nak jelita
tapi feeling perlu ada
gigih tau ke Butik Fareeda di Bangi tu
merembat beberapa helai
sehingga hampir habis Bonus haha 
x la acah je
tapi kalau ikut hati mau lagi banyak diborong
tapi bak kata orang tua-tua
IKUT HATI,MATI hihihii
tayang satu je la kat sini ye..
apa-apa pun saya tetap sayang dengan tudung-tudung bawal
& ARIANI  yang saya ada juga
ni sekadar menambah koleksi..

2 comments:

  1. cantikkk.. saya minat tudung fareeda nie.. tapi bila pakai rasa cam tak sesuai jerk kat mukaa nie..

    ReplyDelete
  2. maksud hubby hentikan segala bentuk koleksi.. hahaha stop satu, pindah hobi baru pulak..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015