Tuesday, January 3, 2012

Back to school 2012


Berakhir sudah cuti sekolah yang panjang
Macam tak puas je bercuti
Ewah!!Ewah!! Lemak nampak..
hihii tapi nak buat macam mana, makan gaji
kalau sekolah tu sendiri punye,boleh la buat sesuka hati kan
insyallah saya akan berusaha memikul
amanah dan tanggungjawab yang diberikan 
sepanjang 2012 dengan penuh ikhlas dan dedikasi
semoga dipermudahkan segala urusan..
Barang dan kelengkapan persekolahan 
anak-anak pun dah siap dan lengkap..
uniform-uniform pun sudah di iron 

Semoga mereka semua bersemangat untuk memulakan sesi
persekolahan untuk tahun 2012 nanti.
Ya Allah..kau terangi lah hati anak-anak ku
kau permudahkan la mereka dalam menuntut ilmu
semoga mereka berjaya didalam pelajaran mereka..
AMIN..

2 comments:

  1. dah mula sekolah kan.. jadi sibuk semuanya lah..

    ReplyDelete
  2. smoga tahun ini menjadikan u cikgu yang lebih cemerlang dan berjaya my.. Amin..

    kiss for the kids..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Tuesday, January 3, 2012

Back to school 2012


Berakhir sudah cuti sekolah yang panjang
Macam tak puas je bercuti
Ewah!!Ewah!! Lemak nampak..
hihii tapi nak buat macam mana, makan gaji
kalau sekolah tu sendiri punye,boleh la buat sesuka hati kan
insyallah saya akan berusaha memikul
amanah dan tanggungjawab yang diberikan 
sepanjang 2012 dengan penuh ikhlas dan dedikasi
semoga dipermudahkan segala urusan..
Barang dan kelengkapan persekolahan 
anak-anak pun dah siap dan lengkap..
uniform-uniform pun sudah di iron 

Semoga mereka semua bersemangat untuk memulakan sesi
persekolahan untuk tahun 2012 nanti.
Ya Allah..kau terangi lah hati anak-anak ku
kau permudahkan la mereka dalam menuntut ilmu
semoga mereka berjaya didalam pelajaran mereka..
AMIN..

2 comments:

  1. dah mula sekolah kan.. jadi sibuk semuanya lah..

    ReplyDelete
  2. smoga tahun ini menjadikan u cikgu yang lebih cemerlang dan berjaya my.. Amin..

    kiss for the kids..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015