Sunday, January 15, 2012

Hati meronta-ronta

  Busy diawal tahun
memang tak boleh  nak elak
jenuh mengejar masa..
rasa macam tak cukup 24 jam sehari
Terasa cepat je masa tu berlari
Hujung minggu ambik kesempatan nak jenguk blog
sorry teman-teman blogger
+ my dear silent reader 
lama tak update blog
Walaupun hati meronta-ronta tapi tidak berkesempatan
nak buat begitu..
nanti ye..saya plan baik-baik entry
yang dah agak basi tu hihihi
Rindu korang semua..

2 comments:

  1. aah lah dikk
    bila cuti ada je nak buat itu dan ini
    normal lah bila kita bergelar isteri dan ibu nie ..

    ape2 punn memang winduu sbb dah lama adik x singgah umah akak ;)

    ReplyDelete
  2. miss u too :)

    tak pe, utamakan yg utama dulu.. ehh blog pun utama jugak kan..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, January 15, 2012

Hati meronta-ronta

  Busy diawal tahun
memang tak boleh  nak elak
jenuh mengejar masa..
rasa macam tak cukup 24 jam sehari
Terasa cepat je masa tu berlari
Hujung minggu ambik kesempatan nak jenguk blog
sorry teman-teman blogger
+ my dear silent reader 
lama tak update blog
Walaupun hati meronta-ronta tapi tidak berkesempatan
nak buat begitu..
nanti ye..saya plan baik-baik entry
yang dah agak basi tu hihihi
Rindu korang semua..

2 comments:

  1. aah lah dikk
    bila cuti ada je nak buat itu dan ini
    normal lah bila kita bergelar isteri dan ibu nie ..

    ape2 punn memang winduu sbb dah lama adik x singgah umah akak ;)

    ReplyDelete
  2. miss u too :)

    tak pe, utamakan yg utama dulu.. ehh blog pun utama jugak kan..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015