Sunday, February 12, 2012

Kejadian petang Khamis

Ini kejadian Khamis hari tu
masa nak buka gate sebab nak keluar pegi kedai
terpandang ada kitten mati betul-betul belakang kereta
(kedudukannya dalam garage kami) 
Cause of death tak pasti..
(mungkin sakit kot :P)
ala...kesiannya..meremang bulu roma saya
dan sah-sahla saya penggeli kucingkan..
Masuk rumah semula,siap kunci sliding door
seolah-olah kucing tu pandai buka pintu lagaknya
telefon daddy yang pada masa tu berada diluar rumah
minta balik segera...hahaha
mujur ada wonderpet datang menyelamat saya..
*Wonderpet saya balik dengan perasaan tak puas hati sebab urusannya diluar tak dapat diselesaikan hehehe*

Kalau tak,tak tahu la bagaimana!!
Yang ingin saya tekankan disini..kenapa ye
seluas-luas Masjid Tanah ni dan sebanyak-banyak rumah kat taman ni
rumah kami juga dia pilih untuk mati..
Daddy kata,kucing tahu siapa yang tak suka dia
situ yang dicari... ye ke??Walallahualam..
yang pasti bangkainya dah selamat daddy uruskan..
*Lebih kurang macam ni la warna kitten tu*



A friend is a person who knows all about you--and still likes you.

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, February 12, 2012

Kejadian petang Khamis

Ini kejadian Khamis hari tu
masa nak buka gate sebab nak keluar pegi kedai
terpandang ada kitten mati betul-betul belakang kereta
(kedudukannya dalam garage kami) 
Cause of death tak pasti..
(mungkin sakit kot :P)
ala...kesiannya..meremang bulu roma saya
dan sah-sahla saya penggeli kucingkan..
Masuk rumah semula,siap kunci sliding door
seolah-olah kucing tu pandai buka pintu lagaknya
telefon daddy yang pada masa tu berada diluar rumah
minta balik segera...hahaha
mujur ada wonderpet datang menyelamat saya..
*Wonderpet saya balik dengan perasaan tak puas hati sebab urusannya diluar tak dapat diselesaikan hehehe*

Kalau tak,tak tahu la bagaimana!!
Yang ingin saya tekankan disini..kenapa ye
seluas-luas Masjid Tanah ni dan sebanyak-banyak rumah kat taman ni
rumah kami juga dia pilih untuk mati..
Daddy kata,kucing tahu siapa yang tak suka dia
situ yang dicari... ye ke??Walallahualam..
yang pasti bangkainya dah selamat daddy uruskan..
*Lebih kurang macam ni la warna kitten tu*



A friend is a person who knows all about you--and still likes you.

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015