Sunday, February 5, 2012

Satay Tulang

Tengok Jalan-jalan Cari Makan tadi 
cerita pasal Satay Tulang Jelebu
tapi kedai tu kat KL rasanya
Teringat pulak kat Satay Tulang di Dataran Senawang
Satay tulang kat Dataran Senawang..memang terbaik
susah nak jumpe kat tempat lain..
kalau kat Masjid Tanah ni memang tak pernah jumpa la
baru ni balik Seremban pegi tapau satay tulang
bersama-sama satay ayam & daging juga
pada yang terasa nak cuba
boleh datang ke Seremban
kat situ banyak kedai yang jual satay tulang
yang saya pegi ni berdekatan dengan butik Pearl Haya
dan Ice room
kalau rupa macam "hangus rentung kan"
tapi tak sebenarnya..rasa,memang teringat-ingat sampai sekarang
*hihihi melampau*

Tetiba rasa berat badan makin bertambah..isk..isk..sedih.Dah la Februari ni penuh dengan kenduri kawin.. kena lakukan sesuatu ni.Lemak yang sedia ada pun belum sempat dinyahkan,dah bertambah yang lain pulak


1 comment:

  1. waaa sedap tuu ;)
    kat sini x der lah satay tulang nie ..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Sunday, February 5, 2012

Satay Tulang

Tengok Jalan-jalan Cari Makan tadi 
cerita pasal Satay Tulang Jelebu
tapi kedai tu kat KL rasanya
Teringat pulak kat Satay Tulang di Dataran Senawang
Satay tulang kat Dataran Senawang..memang terbaik
susah nak jumpe kat tempat lain..
kalau kat Masjid Tanah ni memang tak pernah jumpa la
baru ni balik Seremban pegi tapau satay tulang
bersama-sama satay ayam & daging juga
pada yang terasa nak cuba
boleh datang ke Seremban
kat situ banyak kedai yang jual satay tulang
yang saya pegi ni berdekatan dengan butik Pearl Haya
dan Ice room
kalau rupa macam "hangus rentung kan"
tapi tak sebenarnya..rasa,memang teringat-ingat sampai sekarang
*hihihi melampau*

Tetiba rasa berat badan makin bertambah..isk..isk..sedih.Dah la Februari ni penuh dengan kenduri kawin.. kena lakukan sesuatu ni.Lemak yang sedia ada pun belum sempat dinyahkan,dah bertambah yang lain pulak


1 comment:

  1. waaa sedap tuu ;)
    kat sini x der lah satay tulang nie ..

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015