Monday, April 2, 2012

1st Cuti untuk 2012

Hari ni saya cuti
kira 1st Cuti Rehat Khas (CRK) untuk 2012
saya terpaksa cuti hari ni sebab
si comel saya demam..

Asyik on and off saja demamnya
Malam tadi mummy dan daddy dok tido-tido ayam je
menjagakan cik Mia 

Panas badan dia datang tiba-tiba
 Daddy tak boleh nak cuti hari ni
sebab petang nanti ada meeting
Maka hari ni mummy la on leave
nak bawak pegi klinik nak buat blood test
takut kalau demam lain pula kan..
Harap-harap takde yang serius..
tunggu cik Mia bangun dulu lepas tu baru nak ke klinik

2 comments:

  1. aloor ciannye ..
    kalau anak2 demam memang kita risau ..
    musim nie dikkk
    insyaallah kalau dah amik ubat getting better ;)

    ReplyDelete
  2. moga cepat sembuh buat dak comey tu... hehee...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Monday, April 2, 2012

1st Cuti untuk 2012

Hari ni saya cuti
kira 1st Cuti Rehat Khas (CRK) untuk 2012
saya terpaksa cuti hari ni sebab
si comel saya demam..

Asyik on and off saja demamnya
Malam tadi mummy dan daddy dok tido-tido ayam je
menjagakan cik Mia 

Panas badan dia datang tiba-tiba
 Daddy tak boleh nak cuti hari ni
sebab petang nanti ada meeting
Maka hari ni mummy la on leave
nak bawak pegi klinik nak buat blood test
takut kalau demam lain pula kan..
Harap-harap takde yang serius..
tunggu cik Mia bangun dulu lepas tu baru nak ke klinik

2 comments:

  1. aloor ciannye ..
    kalau anak2 demam memang kita risau ..
    musim nie dikkk
    insyaallah kalau dah amik ubat getting better ;)

    ReplyDelete
  2. moga cepat sembuh buat dak comey tu... hehee...

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015