Saturday, April 21, 2012

Homework



Saya sedang gigih sekarang ni
Buat homework sikit (next trip)
+ keje2 sekolah pun menimbun tu.
Mesyuarat Agung PIBG pun tak lama lagi dah
(saya kan SU PIBG) hahaha

Kemana kita cuti sekolah kali ye??
TUNGGUUUUU
*Eh ipad baru dah berada dipasaran kan..tetiba rasa mcm tak berapa nak best pula pakai ipad sedia ada tu..hahahah ngada lebih*

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, April 21, 2012

Homework



Saya sedang gigih sekarang ni
Buat homework sikit (next trip)
+ keje2 sekolah pun menimbun tu.
Mesyuarat Agung PIBG pun tak lama lagi dah
(saya kan SU PIBG) hahaha

Kemana kita cuti sekolah kali ye??
TUNGGUUUUU
*Eh ipad baru dah berada dipasaran kan..tetiba rasa mcm tak berapa nak best pula pakai ipad sedia ada tu..hahahah ngada lebih*

No comments:

Post a Comment

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015