Saturday, May 5, 2012

Jumpe teman online

Alhamdulillah..semua yang dirancang berjalan lancar.Dapat juga bertemua seorang rakan yang dah lama dikenali tapi tak pernah bersua muka. Hari ni Allah makhbulkan doa kami,hambaNya. Dapat bertemua Aimi dan anak-anaknya yang berada di TBR Port Dickson.Memang hari tu Aimi bagi tahu dia nak ke PD kami dah plan nak jumpa.Tadi memang saja turun ke PD untuk bertemu Aimi. Insyallah,panjang umur ada rezeki lain kali kita jumpa lagi.Nice meeting you my dear friend.. ☺
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

  1. ewah....sanggup tu turun PD semata nak jumpa kak aimi..kita gark yg masih takde jodoh nak berjumpa kan kak emy...
    insya allah

    ReplyDelete
  2. Zana tu la,insyallah 1 fine day ye.Kalau Zana dtg Melaka ke kan,atau kot akak pegi sana ke kan..ada rezeki kita jumpe ye

    ReplyDelete
  3. wah emy sanggup tuh turun PD...mesti bestkan dapat jumpa....ada rezeki kita lak jumpa hihi

    ReplyDelete
  4. Meen,dekat je masjid tanah ni dgn PD.Dlm 30minit driving la..insyallah,ada rezeki boleh jumpe ye

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Saturday, May 5, 2012

Jumpe teman online

Alhamdulillah..semua yang dirancang berjalan lancar.Dapat juga bertemua seorang rakan yang dah lama dikenali tapi tak pernah bersua muka. Hari ni Allah makhbulkan doa kami,hambaNya. Dapat bertemua Aimi dan anak-anaknya yang berada di TBR Port Dickson.Memang hari tu Aimi bagi tahu dia nak ke PD kami dah plan nak jumpa.Tadi memang saja turun ke PD untuk bertemu Aimi. Insyallah,panjang umur ada rezeki lain kali kita jumpa lagi.Nice meeting you my dear friend.. ☺
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

  1. ewah....sanggup tu turun PD semata nak jumpa kak aimi..kita gark yg masih takde jodoh nak berjumpa kan kak emy...
    insya allah

    ReplyDelete
  2. Zana tu la,insyallah 1 fine day ye.Kalau Zana dtg Melaka ke kan,atau kot akak pegi sana ke kan..ada rezeki kita jumpe ye

    ReplyDelete
  3. wah emy sanggup tuh turun PD...mesti bestkan dapat jumpa....ada rezeki kita lak jumpa hihi

    ReplyDelete
  4. Meen,dekat je masjid tanah ni dgn PD.Dlm 30minit driving la..insyallah,ada rezeki boleh jumpe ye

    ReplyDelete

Terbang selisih siburung kedidi
Terbang berduyun di waktu pagi
Terima kasih daun keladi
di lain 'entry' berjumpa lagi

Copyright to EMY OMAR
Designed by UMIESUEstudio 2015